به منظور حضور در جام باشگاه های آسیا ؛

کاله بدون شهرام محمودی استارت زد

دومین فینال لیگ برتر والیبال

کاله در فکر انتقام

در آخرین بازی لیگ برتر والیبال در سال 1391 دو تیم فینالیست کاله و متین ورامین فردا(جمعه) بار دیگر به مصاف هم می‌روند.
کد خبر: ۵۴۹۷۲۳
کاله در فکر انتقام
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، ورامینی‌ها بازی رفت فینال را به سود خود تمام کردند. برخلاف پیش بینی بسیاری از کارشناسان که شانس بیشتری را برای برد کاله قائل بودند، بازی منسجم و فراتر از حد انتظار شاگردان کارخانه، متین را پیروز کرد.
 
ضعف در دریافت یعنی همان پاشنه آشیل تیم کاله در فینال هم گریبان این تیم را گرفت تا با درخشش میرزاجانپور و تاجر و آبشارهای قدرتی آنها، شیرازه تدافعی کاله فرو بریزد. حتی تدبیر عطایی سرمربی کاله و تعویض زرینی با عبادی‌پور هم جواب نداد تا در نهایت بازی با نتیجه 3 بر یک به سود متین تمام شود.
 
حالا نتیجه بازی دوم این دو تیم از حساسیت دوچندانی برخوردار است. متین در یک قدمی قهرمانی قرار دارد. با این حال ستارگان کاله هم از جان و دل مایه می‌گذارند تا جام طلای فصل قبل را با نقره تعویض نکنند. عطایی سرمربی تیم والیبال کاله در کنفرانس خبری بعد از بازی اول با اطمینان از جبران نتیجه در بازی برگشت خبر داد و گفت: ما می‌توانیم در بازی برگشت نتیجه را جبران کنیم. اختلاف پوئن‌های ما با متین حدود 4 امتیاز است و مطمئن باشید که تیم من توانایی جبران نتیجه را دارد.
 
کارخانه سرمربی تیم والیبال متین ورامین که پس از پیروزی در بازی رفت دوست نداشت به کنفرانس خبری برود و در نهایت با اصرار مسئولان راضی به این کار شد نیز می‌گوید اعتبار 30 سال مربیگری خود را برای قهرمانی متین ورامین گذاشته است. او تاکید می‌کند: متین نخستین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می‌کند. من تجربه 30 سال حضورم در والیبال را امسال در ورامین گذاشتم تا این تیم قهرمان شود. تماشاگران ورامینی برگ برنده تیم ما هستند که از ورامین تا سالن 12هزار نفری آزادی برای پشتیبانی از متین آمدند. ان‌شاءالله با حمایت آنها جشن قهرمانی را می‌گیریم.
 
دیدار رفت فینال لیگ برتر والیبال اگر چه به سبب حساسیت زیاد بازی پرجاذبه‌ای از آب درآمد اما هیچ یک از دو تیم کیفیت مورد انتظار را از خود ارائه ندادند. به ویژه بازیکنان ملی پوش دو تیم نتوانستند در حد و اندازه خود ظاهر شوند. کاملا محسوس بود که بازیکنان می‌خواهند تا فراتر از حد انتظار کار کنند و همین موضوع آمار اشتباه فردی آنها را بالا می‌برد.
 
حاشیه‌ها و بداخلاقی‌های لیگ نیز حتی در بازی فینال با همه تدابیر نیروهای امنیتی تمام نشد. پرتاب مواد محترقه از سوی تماشاگران ورامینی حاضر در سالن به سوی خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی موجب شد تا وی از سالن والیبال آزادی فرار کند و با عصبانیت و پای پیاده راهی هتل شود. حتی محمود افشاردوست دبیر فدراسیون و امیدوار حاتمی نیز نتوانستند او را متقاعد کنند که به سالن برگردد.
 
تدابیر نیروهای حراست وزارت ورزش برای کنترل مسابقه نیز بار دیگر ماست را شور کرد. محدودیت برای حضور خبرنگاران خانم و توقیف کارت خبرنگاری سازمان برخی از آنها و همچنین محدود کردن فعالیت عکاس‌های خبری موجب شد تا اهالی رسانه نیز نتوانند با فراغ بال به کار خود برسند. البته روابط عمومی فدراسیون والیبال خیلی خوب شرایط را مدیریت کرد تا با نظم بسیار خوبی برنامه کنفرانس خبری مربیان دو تیم برگزار شود.
 
بازی برگشت فینال فردا(جمعه) از ساعت 17 در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود. قرار است تا امسال سنت شکنی کنند و بر خلاف دوره های گذشته مراسم اهدای کاپ و اهدای مدال را در زمین مسابقه انجام دهند.
 
بازی رده بندی نیز ساعت 15 فردا بین دو تیم پیکان و سایپا آغاز می‌شود. پیکانی‌ها بازی رفت را با پیروزی 3 بر صفر پشت سر گذاشته اند و حالا در بازی برگشت کار دشواری برای کسب عنوان سومی ندارند. البته اکبری معتقد است که نباید حریف نارنجی پوش خود را دست کم بگیرد. او با تحسین عملکرد سایپا می‌گوید: آنها ترکیب جوانی در اختیار دارند و واقعا جنگنده ظاهر شدند. سایپا تنها تیمی است که در هر مسابقه تا امتیاز 25 می‌جنگد، حتی اگر 10 امتیاز عقب باشد خود را نمی‌بازد.
 
در مقابل نفرزاده سرمربی تیمی که این روزها خبر انحلالش قوت یافته معتقد است که وقتی تیمی وارد زمین می‌شود باید همه چیز را فراموش کند و تنها به مسابقه فکر کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مائده
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۵
۰
۰
كاله حتما می بره...زنده باد كاله ی آسیایی

نیازمندی ها