سرمربی تیم فوتبال گهر درود گفت: "آیا از جوی که در استادیوم‌های ما حاکم است خوشحالید؟ همه ما ضرر می‌بینیم.
کد خبر: ۵۵۳۳۹۲
مایلی‌کهن: جوانمردانه مقابل استقلال بازی می کنیم

سرمربی تیم فوتبال گهر درود گفت: "آیا از جوی که در استادیوم‌های ما حاکم است خوشحالید؟ همه ما ضرر می‌بینیم. "

محمد مایلی‌کهن در نشست خبری پیش از بازی با استقلال بیان کرد: همه بازی‌ها سخت شده و استقلال تیم بزرگی است. با توجه به شکست این تیم مقابل الهلال فشار روانی را هم تحمل می‌کند و فردا می‌آید تا از فشار روانی خارج شود. ما هم تا دلتان بخواهد کمبود بازیکن داریم، مخصوصا در خط دفاع دو مصدوم بزرگ داریم اما سعی می‌کنیم در همه بازی‌ها اصول جوانمردی را رعایت کنیم چون بازی ما با استقلال برای سایر تیم‌ها نیز اهمیت دارد.

در ادامه نشست خبری نیز خبرنگاری درباره بیانیه اخیر مایلی کهن پرسید و او در این باره توضیح داد: من سال 54 که بیشتر آقایان به دنیا نیامده بودند در مجموعه آزادی دانشجو بودم. کل تعداد اتومبیل‌های تهران به 15 هزار نمی رسید اما ورودی‌های متعددی اطراف ورزشگاه احداث شده بود اما هر مدیری آمد، بخشی از آن را به سوارکاری، اتومبیل‌رانی، اسکیت، ووشو، کارتینگ و شرکت اتوبوسرانی داد. اکنون دیگر به گونه‌ای شده است که برای یک مسابقه ساده هم ترافیک ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: یک ورزشگاه 40 هزار نفری هم داخل ورزشگاه آزادی احداث شده است که بالای 100 هزار متر مکعب خاک‌برداری داشته است و میلیاردها تومان هزینه تجهیز کارگاهی برایش کرده‌اند اما الان در حالی که 5 تا 10 درصد از لحاظ فیزیکی پیشرفت کرده به حال خودش رها کرده‌اند. مشکل جامعه ما همین است. آیا غیر از این است که من مدیرعامل، مربی، بازیکن یا رسانه مقصریم؟

به گزارش ایسنا ،در ادامه نشست خبری خبرنگاری به صحبت‌های مایلی‌کهن که به بازی فردای تیمش مربوط نمی‌شد، اعتراض کرد اما سرمربی گهر از او پرسید که آیا در نشست‌های مطبوعاتی دیگر هم چنین اعتراضی می‌کند؟ مایلی‌کهن در ادامه با بی‌توجهی به اعتراض این خبرنگار افزود: روزی که به همکارم توهین می‌شود خوشحال می‌شوم اما وقتی به خودم می‌رسد، ناراحتم. اگر آن وقتی که به همکارم توهین می‌شد واکنش نشان می‌دادم، فضای فعلی استادیوم‌ها به گونه‌ای نبود که همه ناراحت شوند. در بازی با سپاهان به داور مسابقه اهانت کردند و من زمانی که دیدم کاری از دستم برنمی‌آید، ورزشگاه را ترک کردم. آیا از جوی که در استادیوم‌های ما حاکم است خوشحالید؟ همه ما ضرر می‌بینیم. تماشاگر خیال می‌کند زمانی که وسط بازی گل می‌خوریم همه چیز تمام می‌شود اما شما بازی دورتموند و مالاگا را دیدید. خودمان را مبرا ندانیم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها