باخت بدی بود اما جبران می‌کنیم

نکونام: زلزله در روحیه ما تاثیر گذاشت!

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: نظر سرمربی تیم بوده که من تعویض شوم و این مسائل در فوتبال حرفه‌ای طبیعی است.
کد خبر: ۵۵۳۰۸۵
نکونام: زلزله در روحیه ما تاثیر گذاشت!


ابتدا در خصوص شکست استقلال صحبت کن؟
فوتبال همین است، یک روز می‌بازی و یک روز می‌بری، متأسفانه در بازی شب گذشته آنطور که باید و شاید کار نکردیم و نتیجه از دست رفت اما بیشتر به این خاطر ناراحت شدم که وقتی وسط بازی بودیم متوجه شدم در استان بوشهر زلزله آمده و متأسفانه تعدادی از هموطنانمان را از دست دادیم. این مسئله در روحیه ما تأثیر زیادی گذاشت، هرچند باید قبول کرد که الهلال خیلی خوب بازی کرد.

این تیم با تیم دور رفت چه تفاوت‌هایی داشت؟
به هر حال آنها بازیکنان حرفه‌ای داشتند و ما هم در طول بازی تمرکز زیادی نداشتیم. در جریان بازی هم اتفاقاتی رخ داد که در بعضی مواقع فشار حملات ما گرفته می‌شد و همه این مسائل دست به دست هم داد تا نتیجه از دست برود. ولی همانطور که می‌دانید ما صدرنشین گروه خود هستیم و در بازی‌های آینده این شکست را جبران خواهیم کرد.

بین دو نیمه تعویض شدی دلیلش چه بود؟
هیچ دلیل خاصی نداشت و تعویض من به خاطر مسائل تاکتیکی بوده، مربی تیم تشخیص داد که من در نیمه دوم بازی نکنم و هیچ مشکلی بابت این مسئله وجود ندارد.

ظاهرا روی نیمکت هم ننشسته بودی؟
بین دو نیمه دوش گرفته بودیم و بازی را از تلویزیونی که در رختکن بود به همراه آرش برهانی دیدیم. اتفاقا بابت این مسئله هم مشکلی نبود چون مربی بدنساز هم کنار ما بود.

ظاهراً زودتر از همه بازیکنان ورزشگاه را ترک کردی و این موضوع شائبه‌هایی را به وجود آورده است؟
اگر اشتباه نکنم هنگامی که داشتم ورزشگاه را ترک می‌کردم داور سوت بازی را زده بود اما این مسئله هم مشکلی نداشت چون با کادر فنی تیم هماهنگ کرده بودم و به آنها گفته بودم که زودتر می‌روم.

 

اینکه زودتر رفتی و با اتوبوس تیم به هتل برنگشتی باعث شده تا همه بگویند ناراحت هستی...
اولاً که اینطور نیست که همیشه همه بازیکنان با اتوبوس به هتل برگردند، بارها اتفاق افتاده که از همینجا با وسیله نقلیه خودمان رفته‌ایم. یکی از نزدیکانم بیرون از ورزشگاه به دنبالم آمده بود و همانطور که گفتم با اجازه ورزشگاه را ترک کردم و اصلاً از چنین حرف‌هایی تعجب می‌کنم چون من یک فوتبالیست حرفه‌ای هستم و همه می‌دانند که هیچ‌وقت به خاطر بازی کردن و یا بازی نکردنم اعتراض نمی‌کنم و بزرگتر از این حرف‌ها را تجربه کردم.

هواداران استقلال به خاطر باخت دیشب ناراحت بودند و در پایان بازی هم اعتراض داشتند؟
قبول دارم که باخت بدی بود ولی از آنها عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم ما را ببخشند. به آنها قول می‌دهم در بازی‌های آینده هم به دور بعد صعود کنیم و هم این شکست را جبران کنیم. ما هنوز صدرنشین هستیم و خیلی راحت در بازی‌های آینده می‌توانیم به مرحله بعد برویم.

بازی آینده شما مقابل گهر است آن مسابقه را چطور می‌بینید؟
همه بازی‌ها برای ما سخت است و باید به هر بازی به چشم فینال نگاه کنیم. مطمئن باشید که در آن بازی هم برای سه امتیاز به زمین می‌رویم.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها