در جلسه فتح الله زاده و قلعه نویی شرکت نمی کنم

ماجدی:خداحافظی منتظری ساده بود

سرپرست تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه حمایت هواداران استقلال باید در راستای اهداف تیم باشد، گفت: فوتبال ورزش گروهی است و نباید با حمایت های شخصی به تیم آسیب برسانیم.
کد خبر: ۵۵۳۰۸۰
ماجدی: نباید خودزنی کنیم


میرشاد ماجدی درباره شکست یک برصفر استقلال مقابل الهلال در تهران و شعارهای هواداران استقلال افزود: در تیم استقلال تمامی بازیکنان با غیرت و تعصب مثال زدنی برای موفقیت تیم تلاش می کنندوهواداران نبایدبا تشویق یک نفر، روحیه سایر بازیکنان را خراب کنند.

وی اظهارت مجتبی جباری پس از شکست استقلال مقابل الهلال عربستان را کاملا درست و منطقی دانست و افزود: ما نه از مجیدی خرده می گیریم و نه از کس دیگری، اما هواداران باید بدانند که شعارهای آنان نباید به گونه ای باشد که تیم را دچار حاشیه کند.

وی ادامه داد: شاید خود مجیدی هم علاقمند نیست که با تشویق او هنگامی که تیم از حریف عقب افتاده بازیکنان روحیه و تمرکز خود را از دست بدهند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: نباید شعارها و تشویق های هواداران برای فرهاد مجیدی طوری باشد که خدای ناکرده به اعتراض تبدیل شود که این موضوع با توجه به شرایط حساسی که استقلال در برهه کنونی در آن قرار دارد، به ضرر تیم خواهد شد.

ماجدی افزود: در بازی روز گذشته علی رغم برتری نسبت به تیم حریف و فرصت های متعددی که به دست آوردیم، شکست خوردیم اما همچنان صدر نشین گروه چهار آسیا هستیم و در لیگ برتر نیز امید زیادی به قهرمانی داریم، از این رو کار استقلال تمام نشده و امیدواریم هواداران تیم را برای رسیدن به موفقیت حمایت کنند.

وی با قدردانی ازحضور بیش از 80هزار نفری هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی تهران برای بازی دو تیم اسقلال و الهلال افزود: هنوز دو بازی مهم در لیگ قهرمانان آسیا در پیش رو داریم، که یکی ازآنان مقابل الریان قطر در ورزشگاه آزادی تهران است.ازهواداران انتظارداریم باحضور مجدد خود تیم را برای رسیدن به موفقیت کمک کنند.

ماجدی ادامه داد: متاسفانه در دقایق پایانی بازی روز گذشته به جای حمایت از تیم، خود زنی کردیم چرا که حمایت شخصی از یک بازیکن به سایر اعضای تیم که برای موفقیت تلاش می کنند، لطمه می زند.

وی تصریح کرد:اگرقبول داریم فوتبال ورزش گروهی است باید تمامی 25 بازیکن تیم تشویق شوند و نباید تشویق خصوصی داشته باشیم . این موضوع حساسیت زیادی به وجود می آورد و بازیکنان نمی توانند توانمندی های خود را نشان دهند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه باید همت جمعی داشته باشیم و از نمایندگان کشورمان در آسیا حمایت کنیم، اظهار کرد: تیم استقلال به رغم قبول شکست در چند مسابقه در لیگ برتر فوتبال ایران همچنان مدعی قهرمانی است و نمی شود در تمامی بازی ها به پیروزی رسید.

وی به ایرنا گفت: هواداران باید اجازه دهند کادر فنی آن کاری را که به صلاح تیم است، انجام دهد. بدون شک کادر فنی بیشتر از ماجدی به عنوان یک هوادار در جریان مسایل تیم هستند.

ماجدی تاکید کرد: برخی رفتار های تماشاگران مانند پرتاب نارنجک و ترقه به ضرر تیم خواهد شد از این رو از هواداران می خواهیم که اینگونه رفتارها را نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد : برای رسیدن به موفقیت به حمایت هواداران بسیار نیاز داریم و امیدواریم آنها همواره در کنار تیم محبوب خود باشند تا به اهداف مورد نظر دست بابیم.

تیم فوتبال استقلال تهران شب گذشته (سه شنبه)در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا با یک گل از تیم الهلال عربستان شکست خورد، اما همچنان با هفت امتیاز صدرنشین گروه چهارم باقی ماند.

در دقایق پایانی این بازی تعدادی زیادی از هواداران استقلال به تشویق فرهاد مجیدی که به دلیل مصدومیت در این بازی نبود، پرداختند که این موضوع سبب شد برخی بازیکنان این تیم از جمله مجتبی جباری به این رفتار انتقاد کنند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها