گفت‌وگوی جام‌جم با وحید شمسایی، ستاره سابق فوتسال ایران

تیم ملی را 4 ساله بدهند، چهارم جهان تحویل بگیرند

دستیاران خسوس تایید شدند

سرنوشت عجیب شمسایی در فوتسال!

سرپرست کمیته فوتسال بعد از جلسه پنج ساعته با "خسوس کاندلاس" سرمربی تیم ملی به تشریح ابعاد این جلسه پرداخت. او می‌گوید نام وحید شمسایی برای بازی در مسابقات آسیایی داخل سالن کره جنوبی در لیست تیم ملی قرار دارد ولی دعوت شدن این بازیکن به عملکردش بستگی دارد!
کد خبر: ۵۵۲۸۷۱
سرنوشت عجیب شمسایی در فوتسال!

سید رضا افتخاری درباره جلسه‌اش با خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی فوتسال اظهار داشت: نشست ما در حالی عصر دوشنبه به مدت 5 ساعت به طول انجامید که در خصوص انتخاب دستیاران خسوس در بازی‌های آسیایی کره، بازی‌های تدارکاتی تیم ملی، برگزاری اردوها و زمان آن، انتخاب بازیکنان و اعلام اسامی آنها تا 24 ساعت آینده، اقامت تیم ملی در چین بعد از تورنمنت چین به بحث و تبادل نظر پرداختیم.

دستیاران خسوس بدون تغییر ماندند
وی در خصوص کادر فنی تیم ملی تاکید کرد: خسوس هاشم زاده، رضا لک و باقری را برای بازی‌های آسیایی و تورنمنت چین به عنوان دستیار خود تائید کرد و در واقع تیم ملی با این کادر در بازی‌های فوق شرکت می‌کند. همچنین برای ادامه همکاری خسوس با فدراسیون قرار شد تا یک قرارداد 6 ماهه داشته باشیم و قرار است در مورد مفاد قرارداد در روزهای آینده صحبت کنیم چرا که وی باید تا پایان بازی‌های آسیایی قرارداد داشته باشد تا تیم ملی را به عنوان سرمربی همراهی کند.

هفته‌ای پنج روز اردو برای تیم ملی
سرپرست کمیته فوتسال در ادامه به اردوهای تیم ملی اشاره کرد و در گفت و گو با مهر یادآور شد: قرار شد تا اردوهای تیم ملی هر هفته از روزهای شنبه تا چهارشنبه تا قبل از اعزام به تورنمنت چین برگزار شود و ملی پوشان تمرینات مستمر خود را زیر نظر کادر فنی انجام دهند.

حضور با حداکثر قوا در چین
افتخاری در ادامه گفت: تیم ملی بزرگسالان و تعدادی از بازیکنان در رده سنی امید به تورنمنت چین و باز‌ی‌های آسیایی کره جنوبی اعزام خواهند شد. پیش از این بسیاری از رسانه ها اعلام کرده بودند که تیم امید و بزرگسال در دو پیکار فوق شرکت می کنند که این امر صحت ندارد.

درخواست بازی‌های دوستانه
وی از درخواست سرمربی اسپانیایی تیم ملی برای بازی دوستانه با چند کشور خبر داد و اظهار داشت: تیم‌هایی که برای بازی تدارکاتی مورد نظر خسوس هستند پرتغال، اوکراین، اسلوانی، پاراگوئه، آذربایجان، ازبکستان و جمهوری چک است که زمان برگزاری آن از 18 تا 23 اردیبهشت ماه اعلام شد. ما دو تیم از بین این تعداد کشور را باید انتخاب کنیم تا اگر آمادگی داشته باشند به ایران بیایند یا ما به کشورشان سفر کنیم تا قبل از اعزام با آمادگی کامل در پیکارهای پیش رو شرکت داشته باشیم. همچنین با تیم اسپانیا در یکی دو ماه آینده بازی نداریم. چرا که شرایط برای بازی تدارکاتی با این تیم وجود ندارد.

اول خرداد، اعلام لیست نهایی تیم ملی
" اول خرداد ماه نفرات اصلی تیم مشخص خواهد شد و تیم با 18 یا 20 بازیکن اردو را ادامه می دهد تا در بازیهای آسیایی کره جنوبی شرکت داشته باشند." افتخاری با بیان این مطلب تصریح کرد: همچنین بعد از تورنمنت چین به مدت یک هفته در کمپی واقع در چین حضور خواهیم داشت و اگر نیاز بود بازی تدارکاتی هم برگزار می کنیم و در نهایت مستقیم از چین به کره جنوبی می رویم.

شمسایی در لیست هست ولی دعوت نشده!
افتخاری در پایان از دعوت وحید شمسایی به اردوی تیم ملی خبر داد و گفت: در لیست بازی‌های کره جنوبی، نام وحید شمسایی را اضافه کردیم اما انتخابش منوط به نظر مربیان تیم ملی بوده و این بازیکن باید با آمادگی کامل در بازیها حضور داشته باشد. کادر فنی بازی‌های او را در مسابقات مالزی زیر نظر خواهد داشت تا در صورت صلاحدید، برای حضور در بازی‌های آسیایی کره جنوبی در کنار تیم ملی باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها