معاون هماهنگ‌کننده ارتش خبر داد‌

حضور ۱۳ناشر ارتشی در نمایشگاه کتاب تهران

ثبت نام بیش از 2675 ناشر در نمایشگاه کتاب

رئیس بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره تعداد ناشران ثبت‌نام شده برای شرکت در این دوره از نمایشگاه گفت: تاکنون 2675 ناشر ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۵۵۲۸۲۵
ثبت نام بیش از 2675 ناشر در نمایشگاه کتاب

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی اسماعیلی گفت: فضای بخش دانشگاهی، آموزشی، بین‌الملل، کودک، کمک آموزشی و دیگر بخش‌های نمایشگاهی غرفه‌بندی شده‌اند و تمام قراردادهای نمایشگاه کتاب را که هر ساله گلایه‌هایی درباره آنها مطرح می‌شد، قبل از سال 92 منعقد کرده‌ایم.

وی درباره تعداد ناشران ثبت‌نام شده برای شرکت در این دوره از نمایشگاه کتاب افزود: تاکنون 2675 ناشر ثبت‌نام کرده‌اند.

اسماعیلی گفت: امسال دو سالن بزرگ به سازمان‌ها و نهادها و مجموعه ناشران اختصاص یافته است و برنامه‌هایی در راستای سالگرد 15 خرداد، سبک زندگی، بیداری اسلامی و نمایشگاه تخصصی فعالیت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی چهار سال در دولت دهم برپا خواهد شد تا عملکرد چهار ساله وزارت ارشاد در این دولت را به نمایش گذارد.

سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: تغییرات و جابه‌جایی‌هایی را در نمایشگاه خواهیم داشت و نمایشگاه کتاب متفاوت برگزار می‌شود؛ ناشران دانشگاهی به مکان ناشران بین‌الملل خواهند آمد و در این صورت طبقه دوم شبستان به نوعی آزاد می‌شود تا خیلی از بخش‌ها را در آن برگزار کنیم.

newsQrCode
برچسب ها: ناشران
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها