سرقت مسلحانه 10 میلیون یورو

یک باند سارق مسلح امروز دوشنبه با مسدود کردن اتوبانی در شمال ایتالیا به دو اتومبیل حامل پول حمله کرده و در سرقتی استثنایی بیش از 10 میلیون یورو را ربودند.
کد خبر: ۵۵۲۶۹۱
سرقت مسلحانه 10 میلیون یورو

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، بیش از 10 سارق مسلح به سلاح کلاشنیکف دو اتومبیل حامل پول را در اتوبانی که شهر های میلان و کومو در شمال ایتالیا متصل می کند، تعقیب کردند.

در فاصله 20 کیلومتری شهر میلان سارقان کامیونی را در عرض اتوبان قرار داده و آن را به آتش کشیدند. به این ترتیب تردد اتومبیل ها در پشت دو واگن حامل پول را مسدود کردند.

یک کامیون دیگر که در جلوی اتومبیل های حامل پول حرکت می کرد راه را بر آنها بست. راننده ها ناگزیر به توقف شدند. در این هنگام سارقان با سلاح خودکار به سوی اتومبیلی که بخش اعظم پول را حمل می کرد شلیک کرده و  بمبی دودزا را در زیر آن قرار دادند تا محافظان تصور کنند آنها قصد به آتش کشیدن اتومبیل را دارند .

در همین حال همدستان آنها  میخ های فولادی را در مسیر های منتهی به این بخش از اتوبان و نیز در باندهای جنوبی آن که از کومو به میلان منتهی می شود، پخش کردند.

محافظان دو اتومبیل حامل پول از آنها خارج شده و سارقان پس از سرقت محموله پول با سه اتومبیل از محل گریختند. پلیس اتومبیل های سارقان را مدتی بعد در نزدیکی اتوبان کشف کرد.

سارقان مسلح با اتومبیل های دیگری که در آن محل در انتظارشان بودند، فرار کردند. براساس برخی گزارش ها ، سارقان به سوی سوئیس گریخته اند.

همچنین گفته شده که سارقان علاوه بر پول نقد مقداری شمش طلا نیز ربوده اند. پلیس ایتالیا هنوز رسما در مورد این سرقت که شبیه فیلم های سینمایی بود، اظهار نکرده است. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نوشین
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
۰
۰
دزدی ماهرانه ای بود

نیازمندی ها