گلوب‌کست پخش هیسپان تی‌وی را متوقف کرد

شرکت گلوب‌کست هم مسیر با هجمه غرب علیه آزادی بیان، پخش شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی‌وی را از یک ماهواره سِس (SES) متوقف کرد.
کد خبر: ۵۵۲۵۶۷
گلوب‌کست پخش هیسپان تی‌وی را متوقف کرد

به گزارش پرس تی وی،شرکت خدمات ماهواره‌ای گلوب‌کست، که تحت مالکیت شرکت فرانس تلکام است، در نامه‌ای اعلام کرد: «گلوب‌کست از سِس نامه‌ای را به تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۱۳ (۹ فروردین ۱۳۹۲) دریافت کرده و در این نامه از این شرکت خواسته شده که پخش تمام شبکه‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را حداکثر از تاریخ ۸ آوریل ۲۰۱۳ (۱۹ فروردین) متوقف کند.»

در ادامه این نامه آمده است: این تصمیم بعد از این گرفته شد که دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا در ماه فوریه سازمان صدا و سیما و عزت الله ضرغامی، رئیس این سازمان را به فهرست تحریم‌های خود افزود که بر اساس آن «هر گونه حمایت از جمله ارائه خدمات به مشمولین این فهرست ممنوع است.»

در این نامه همچنین آمده است، «مذاکرات گسترده» بین گلوب‌کست و شرکت سس هیچ گونه نتیجه‌ای در بر نداشت.

شرکت‌های ماهواره‌ای اروپایی در ماه‌های اخیر هجمه‌ای هماهنگ را جهت خاموش کردن صدای شبکه‌های بین المللی ایران ترتیب داده‌اند.

این هجمه در حقیقت چهره واقعی غرب را افشا کرد؛ غربی که حرف از رعایت حقوق بشر و آزادی بیان می‌زند اما عملا مخالف ادعاهای خود عمل می‌کند.

میشل دو روزن، رئیس اسرائیلی-فرانسوی شرکت یوتل‌ست با افزایش اقدامات خود جهت محدود کردن آزادی بین خود، از شرکت‌های ماهواره‌ای عمده در اروپا و آسیا خواسته که پخش رسانه‌های ایران را متوقف کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عباس
Netherlands
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
۰
۰
آزادی و دموكراسی غرب یعنی بی بند و باری ، رواج فساد و فحشا و زیر سؤال بردن ارزش های انسانی ، دنیای غرب فقط زرق و برق دارد و پوچ و دروغین است .

نیازمندی ها