مربی‌مان اخلاق مدار نبود در خطر سقوط نبودیم

قرایی: عدم رعایت شئونات باعث رفتن مایلی‌کهن شد

قائم‌مقام باشگاه گهر دورود گفت: به علت عدم رعایت شان و شئونات سرمربی تیم ما رفت.
کد خبر: ۵۵۲۴۸۳
قرایی: عدم رعایت شئونات باعث رفتن مایلی‌کهن شد


علی قرایی درباره مسائلی که در خصوص رفتن و برگشتن مایلی‌کهن در تیم گهر به وجود آمد، عنوان کرد: قبلا هم اعلام کردم که مایلی کهن استعفا نداده است بحث رفتن او به خاطر یک سری مسائل و شأن و شئوناتی بود که رعایت نشده بود. به هر حال هر کس در تیم مسئولیتی دارد، یکی مسئول آب دادن به بازیکنان است، یکی مسئول شیرینی دادن. هر زمانی که ما خواستیم ساختار و سازمانی ایجاد کنیم، صحبت‌هایی از طرف افراد مختلفی چون عابدینی و غیره مطرح شد و نتوانستیم به این کار دست یابیم و با غیبت افراد مشکلاتی به وجود می‌آید. در تعریف مسئولیت‌های اجرایی تیم دچار مشکل بودیم و طبیعتا بازیکنان به دنبال فراهم شدن آب و خوراک خود هستند. این مسائل به ما دیر اعلام شد و زمانی که مطلع شدیم بلافاصله جلوی آن را گرفتیم و مایلی کهن نیز به تیم بازگشت.
قائم مقام باشگاه گهر درباره دیدار مقابل استقلال گفت: ما با تمام قدرت بازی شرافتمندانه‌ای انجام می‌دهیم نتیجه برایمان مهم نیست بلکه اخلاق را در نظر می‌گیریم مشکلی که در این زمینه وجود دارد بحث عدم حضور تماشاگران است چرا آرای کمیته انضباطی باید مختص به لیگ برتر باشد؟ چطور زمانی که بازیکنی محروم می‌شود محرومیت او برای بازی آینده چه در جام حذفی و چه در لیگ برتر است. محرومیت تماشاگران هم همین‌گونه است.
وی افزود: کمیته انضباطی توان محرومیت استقلال و سپاهان را نداشته و برای گهر مشکل به وجود آورد ما دنبال حق خود هستیم هرچند بحث محرومیت تماشاگران منسوخ شده است اگر قرار بود این موضوع جواب دهد که در دیدار استقلال و سپاهان بار دیگر تکرار نمی‌شد.
قرایی ادامه داد: ‌با حضور تماشاگران و بلیت‌هایی که خریداری می‌شود و با پولی که مایلی کهن بخشیده است درصدد بازسازی و تکمیل ورزشگاه خواهیم بود. به شدت با محرومیت تماشاگران استقلال مخالف هستیم این موضوع حق ماست که از تماشاگران خود بهره ببریم.
قائم مقام باشگاه گهر در خصوص نتیجه دیدار مقابل استقلال با وجود اینکه سقوط این تیم تا حدودی قطعی شده، یادآور شد: ما جزء بهترین تیم‌هایی هستیم که تمرین می‌کنیم یک بحث توانمندی و یک بحث مدیریت داریم در بحث مدیریت همه تلاش خود را می‌کنیم تا مشکلی به وجود نیاید بازیکنان و کادر فنی هم همه تلاش خود را انجام می‌دهند به هرحال بازیکن 100 میلیونی با بازیکن یک میلیاردی فرق دارد. اینجاست که می‌گویند جدال دارا و ندار است.
وی خاطرنشان کرد: به هرحال سرنوشت قهرمانی و سقوط یک تیم‌ها دست‌ ماست. تیم تأثیرگذاری هستیم. در این هفته با استقلال بازی داریم و هفته آینده مقابل آلومینیوم بازی خواهیم کرد. هرچند که معتقدم باید بحث کارشناسی در مورد کاهش تیم‌های لیگ صورت بگیرد. تنها کسی که با این موضوع موافق است خود کی‌روش است همه کشورها به دنبال افزایش تیم‌ها هستند در پرتغال لیگ 16 تیمی را 18 تیمی می‌کنند.
قائم مقام باشگاه گهر گفت: زمانی که لیگ 16 تیمی باشد 36 بازی کم خواهد شد ما چه جایگزینی برای این موضوع داریم 4 ماه در سال فوتبال ما تعطیل خواهد شد. نمی‌توان به یک پیشنهاد سرمربی پرتغالی توجه کرد، واقعا اشکال دارد.
قائم‌مقام باشگاه گهر در مورد درخواست باشگاه استقلال مبنی بر تعویق این دیدار عنوان کرد: ما بیست‌وششم بازی داریم. جالب این است که در همان روز هم به کمیته انضباطی احضار شده‌ایم. مشکل یکی دو تا که نیست. نمی‌دانیم چه کنیم. اما آنچه مهم است این است که ما یک مربی شجاع، فهیم و با اخلاق داریم که هیچ چیزی را فدای اخلاق نمی‌کند. اگر مربی ما اخلاق را رعایت نمی‌کرد و با فشار تماشاگران باعث می‌شد 5 پنالتی برایمان بگیرند هم‌اکنون 15 امتیاز به امتیازاتمان افزوده شده بود و خطر سقوط تهدیدمان نمی‌کرد. اما نگاه همه ما به اخلاق است می‌خواهیم کاپ اخلاق را از آن خود کنیم.
قرایی به فارس گفت: به هرحال بازی شرافتمندانه‌ای را مقابل استقلال برگزار خواهیم کرد ما از همه مهم‌تر برایمان اخلاق است. هم اکنون در 5 پست دچار مشکل هستیم به هرحال در ابتدای فصل در بحث مهره‌گیری مسائلی رعایت نشده اما تمام تلاشمان را می‌کنیم با توجه به بازگشت مایلی کهن و شوکی که وارد شده بازی خوبی در 4 دیدار آینده داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها