با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان فارس پسر بچه 16 ساله از چنگال آدم ربایان آزاد و آدم ربایان دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۵۱۸۲۲
نجات گروگان از چنگال آدم ربایان

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، فرمانده انتظامی استان فارس گفت: 19 اسفند ماه سال 91 پسر بچه 16 ساله در یکی از محله های شمالی شیراز به منزل مراجعه نکرده و افرادی با خانواده وی تماس و اعلام می کنند که فرزند آنان را گروگان و در قبال آزادی وی مبالغی وجه نقد مطالبه می کنند.

وی افزود: پس از اطلاع پلیس، شناسایی و دستگیری آدم ربایان در دستور کار پلیس آگاهی فارس قرار گرفت و تحقیقات در این خصوص آغاز شد.

سردار سیروس سجادیان اضافه کرد: با انجام سه هفته اقدامات اطلاعاتی،‌ انتظامی و عملیاتی و هماهنگی محل اختفای آدم ربایان در یکی از محل های جنوبی شهر شیراز شناسایی شد.



وی خاطرنشان کرد: ابتدا سرکرده این باند پنج نفره که متشکل از چهار مرد و یک زن بودند در یک عملیات منسجم دستگیر و پنج دقیقه بعد سایر اعضای باند که مسلح به اسلحه کلاش و آماده درگیری و تیراندازی به سمت ماموران بودند در عملیاتی ضربتی بدون هیچگونه درگیری مسلحانه دستگیر شدند. آدم ربایان اهل خرامه و سروستان فارس هستند و میانگین سنی آنان 26 سال و سابقه دار هستند.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه کسانی که طی سه سال اخیر دست به چنین شرارت هایی در استان فارس زده اند دستگیر و با اقتدار مقام های قضایی به اشد مجازات رسیده اند، اظهارداشت: افرادی که دست به اقدامات شرارت آمیزی که سبب سلب امنیت، آسایش و آرامش شهروندان شود، بزنند ، بدانند پلیس فارس به آنها امان نخواهد داد و پس از دستگیری، با هماهنگی مقام قضایی به اشد مجازات خواهند رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
داود
Netherlands
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
۰
۰
درود بر پلیس آگاهی نیروی انتظامی ایران ، پلیس ایران یكی از بهترین پلیس های دنیا است
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
۰
۰
نیروی انتظامی تشكر تشكر
احمد جاوید
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
۰
۰
سلام . به نظر من اگر اینها در داخل زندان با آنان بر خورد شدید وآسایش آنها وخواب آنها به صورت استمرار گرفته شود واز آنها بیگاری گرفته شود دیگر نه خود خلاف میكند بلكه زمانی از زندان بیرون آمدن تعریف آنها از داخل زندان برای دیگران درس میشود . با تشكر كلیه پرسنل نیروی انتظامی .
محمد پارسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
۰
۰
افرین و دست مریزا به نیروی انتظامی فارس مخصوصآ نیروهای اگاهی محبت كنید نسل ادمهای این چنینی را از روی زمین پاك كنید درود بر شما سربازان گمنام امام زمان خداوند پشت پناه شماها باشد
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
۰
۰
درود سلام و خسته نباشید میگم به نیروی انتظامی كل ایران كه در هر جا از این سرزمین خدمت به ملت ایران میكنند و باید بگویم از قضات قضایی اینها رو به اشد مجازات برسونند تا درس عبرتی برای دیگران باشد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها