مرد معتاد که اقدام به قتل همسرش کرده بود توسط ماموران پلیس آگاهی تهران دستگیر شد.
کد خبر: ۵۵۱۸۲۰
دستگیری مرد همسرکش

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین از پلیس آگاهی تهران بزرگ، ساعت 14:30 یکشنبه 11 فروردین ماه سال جاری، از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره قتل در طبقه دوم یک ساختمان مسکونی واقع در آدرس خیابان وحدت اسلامی ـ خیابان فروزش به کلانتری 112 ابوسعید اعلام شد.

با تأیید خبر از سوی کلانتری، بلافاصله موضوع به پلیس آگاهی اعلام و با حضور تیم بررسی صحنه جرم اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد مقتوله به هویت «اکرم . ب» (57 ساله ـ خانه دار)، در حالیکه در گردن و صورت وی آثار ضرب و جرح وجود داشته به قتل رسیده و درب کمد دیواری داخل اتاق خواب فرزندان مقتوله نیز تخریب شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «قتل عمد» و به دستور قاضی سپیدنامه، بازپرس شعبه دهم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز تحقیقات از صحنه جنایت مشخص شد که مقتوله به همراه همسر و دو فرزند خود زندگی می کرده و از مدتی پیش با همسرش به هویت «احمد . س» (60 ساله) اختلاف داشته و چند روز پیشتر نیز به علت ضرب و شتم از سوی همسرش، اقدام به طرح شکایت کرده است.

با توجه به عدم وجود هرگونه آثاری مبنی بر ورود به عنف به داخل منزل و همچنین متواری بودن همسر مقتوله، بلافاصله اقدامات پلیسی جهت شناسایی مخفیگاه و دستگیری «احمد . س» آغاز شد ؛ در ادامه مشخص شد که «احمد» به مصرف مواد مخدر از نوع شیشه اعتیاد داشته و همین موضوع علت اصلی اختلاف وی با همسر و فرزندانش بوده است.

در ادامه رسیدگی به این پرونده و با توجه به اطلاعات بدست آمده در خصوص محل های تردد و پاتوق وی، بلافاصله این مناطق شناسایی و مشخص شد که وی پس از وقوع جنایت دیگر ترددی در این محل ها ندارد.

دستگیری متهم

در شرایطی که هیچگونه اطلاعاتی از سوی خانواده مقتوله و دیگر دوستان و بستگان آنها در خصوص مخفیگاه احتمالی «احمد . س» وجود نداشت، کارآگاهان اداره دهم با انجام تحقیقات پلیسی اطلاع پیدا کردند که متهم پس از ارتکاب جنایت به ساختمان نیمه کاره ای متعلق به یکی از بستگان مراجعه و در این محل مخفی شده است بلافاصله با شناسایی ساختمان نیمه کاره در خیابان پیروزی - خیابان ابوذر ، این محل تحت مراقبت های نامحسوس پلیسی قرار گرفت و سرانجام متهم دستگیر و به اداره دهم منتقل شد.

اعترافات متهم

متهم پس از انتقال به اداره دهم، صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف و به کارآگاهان اظهارداشت:«از مدتی قبل و با توجه به اعتیاد من به شیشه، خانواده ام ادعا می کردند که من مشکل روانی دارم و قصد داشتند تا مرا در بیمارستان بستری کنند و به همین علت مدام با همدیگر درگیر می شدیم تا اینکه چند روز قبل از حادثه، من با همسرم درگیر شده و او نیز به خاطر ضرب و شتم از من شکایت کرد».

وی در ادامه اعترافات خود و در خصوص روز حادثه نیز به کارآگاهان گفت:«حدودا ساعت 09:00 روز حادثه (11 فروردین)، پس از رفتن دخترم به سرکار با همسرم در منزل تنها بودیم که از وی خواستم تا از شکایتش صرف نظر کند اما او مخالفت کرد و در ادامه به من ناسزا گفت؛ من نیز عصبانی شدم و مجددا با یکدیگر درگیر شدیم ابتدا همسرم با سشوار ضربه ای به سر من وارد کرد که باعث خونریزی و شکستگی سر من شد؛ من نیز در یک فرصت سیم سشوار را به دور گردنش انداخته و او را خفه کردم؛ به تصور اینکه در کمد دیواری اتاق فرزندم وجه نقد وجود دارد، آنرا شکستم اما پولی در آن یافت نشد و در حالیکه درب خانه را باز گذاشته بودم، از خانه متواری و در ساختمان نیمه کاره ی متعلق به یکی از بستگان که از خالی بودن آن اطلاع داشتم، مخفی شدم».

سرهنگ آریا حاجی زاده معاون مبارزه با جرایم جنایی  پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود:«با توجه به اعترافات صریح متهم، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته اند».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
جباری
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
۰
۰
حیف از این لقب (اشرف مخلوقات) كه به بشر داده شده
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها