بعد از پیروزی بر الهلال عربستان

قلعه نویی: در فینال زودرس آسیا به پیروزی رسیدیم

آرش برهانی تیر خلاص را زد

3 امتیاز طلایی استقلال در ریاض

تیم فوتبال استقلال با پیروزی دو بر یک بر تیم الهلال عربستان در ریاض به سه امتیاز شیرین و طلایی دست یافت تا با این نتیجه در صدر جدول گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا قرار گیرد .
کد خبر: ۵۵۱۴۳۴
3 امتیاز طلایی استقلال در ریاض


به گزارش جام جم ورزشی، در این بازی که دقایقی پیش در ریاض عربستان به پایان رسید، شاگردان امیر قلعه نویی حساب شده در مقابل حریف قدرتمند خود ظاهر شدند تا با پیروزی در این بازی خارج از خانه، راه صعود خود را هموار کنند .
استقلال با اینکه در دقیقه 67 دروازه اش توسط سالم الدوساری باز شد، اما قافیه را نباخت تا بویژه با ورود آرش برهانی به جای فرزاد حاتمی، خط حمله استقلال زهردارتر نشان دهد . مجتبی جباری بازیساز متفکر استقلال در این بازی نقشی اساسی در پیروزی تیمش داشت . در دقیقه 79 و بر روی یک ضربه ایستگاهی،جباری با سانتری حساب شده ٰ پژمان منتظری را در موقعیت گلزنی قرار داد تا مدافع جلوکشیده استقلال با ضربه سری دقیق و گشودن دروازه میزبان ،امید را از نو به اردوی استقلال باز گرداند. شش دقیقه بعد مجتبی جباری با پاس طلایی خود آرش برهانی را در موقعیت گلزنی قرار داد تا آرش با سرعت بالای خود و از میان برداشتن مدافع مستقیم خود توپ را در قعر دروازه حریف قرار دهد .

در دیگر بازی این گروه، العین امارات برابر الریان با دو گل ژیرس اوکوکو و آلکس بروسکه در دقایق 34 و 70 برابر تک گل دقیقه 32 نیلمار برای الریان قطر به برتری رسید.

با نتایج امروز استقلال با هفت امتیاز در صدر جدول گروه چهارم قرار گرفت و پس از این تیم، العین با شش امتیاز و الهلال با سه امتیاز در رده های دوم و سوم ایستادند. همچنین الریان با همان یک امتیاز در رده چهارم باقی ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها