فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف و دستگیری متهمان اصلی یک شرکت سیار که با روش ارائه تسهیلات وام به مشتریان خود از آنان مبلغ سه میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود خبر داد.
کد خبر: ۵۵۱۴۰۵
کلاهبرداری 3 میلیارد تومانی در اصفهان

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی گفت: در پی شکایت یکی از بانک های شهر اصفهان مبنی بر برداشت غیر مجاز شرکت سیاری به نام «صدر» از حساب مشتریان خود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات گسترده ای در این خصوص صورت گرفت و سرانجام مشخص شد متهم اصلی این پرونده به نام «کریم - ب» با همدستی دو نفر دیگر به نام های «امید - ت» و «مجید - ک»  در قالب شرکت سیاری به نام «صدر» به منظور ارائه تسهیلات وام قرض الحسنه با ارائه مدارک جعلی مشتریان خود اقدام به افتتاح حساب برای انها کرده اما پس از مدتی به صورت غیرمجاز از حساب مشتریان خود برداشت کرده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهارداشت: با تکمیل شدن این تحقیقات هر سه متهم اصلی دستگیر و با جمع آوری مدارک و مستندات و دلایل جرم از سوی آنها جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند که متهم اصلی با صدور قرار صادره روانه زندان شد.

سردار آقاخانی با بیان اینکه متهمان این پرونده 30میلیارد ریال معادل سه میلیارد تومان از حساب مشتریان خود برداشت کرده بودند از مالباختگان خواست جهت تنظیم شکایت و تکمیل پرونده متهمان به پلیس آگاهی استان واقع در خیابان قائمیه اصفهان مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها