مدیر عامل باشگاه استقلال معتقد است "خلعتبری" چون به دلیل مصدومیت برای تیم ملی بازی نکرد مقابل استقلال هم نباید به میدان می‌رفت!
کد خبر: ۵۵۱۲۱۶
فتح‌الله‌زاده:‌ خلعتبری نباید مقابل ما بازی می‌کرد!


 علی فتح‌الله‌زاده پس از حذف استقلال از جام حذفی در جمع خبرنگاران مطرح کرد: ما بازی خوبی را انجام دادیم و همه بازیکنان زحمت‌شان را کشیدند اما می‌دانید که شانس تیم‌ها در پنالتی 50-50 است و این در حالی است که ما در جریان بازی خوب ظاهر شدیم.

مدیرعامل استقلال در ادامه با انتقاد از فدراسیون فوتبال، افزود: ما چهار بازیکن ثابتمان را با مرادنگی در اختیار تیم ملی قرار می‌دهیم اما طرف مقابلمان دو بازیکن دارد که یکی از آنها هم تمارض به مصدومیت کرد. ما از فدارسیون انتظار بیشتری داریم. خلعتبری اصلا برای تیم ملی در کویت بازی انجام نداد. این حرکات به هیچ وجه جوانمردانه نیست. فدارسیون باید این فکر را بکند که به تیمی مثل ما که چهار روز یکبار بازی انجام می‌دهد و چهار ملی‌پوش دارد، این همه فشار وارد نشود. خلعتبری در کویت نتوانست بازی کند، اما مقابل ما بازی کرد. من می‌گویم اگر آنجا مصدوم بود اینجا هم نباید بازی می‌کرد.

فتح‌الله‌زاده در پایان با اشاره به بازی حساس استقلال در لیگ قهرمانان آسیا،‌ افزود: وقتی قرار است برای ایران بازی کنیم آماده‌ایم با تمام وجود به میدان برویم. ما در مقابل الهلال با تمام قوا ظاهر خواهیم شد و باخت امروز را به فراموشی خواهیم سپرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها