سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از بروز آتش‌سوزی در گاراژ اوراقچی‌ها در حوالی میدان شوش و یک تالار پذیرایی در میدان الغدیر طی دو روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۵۵۱۱۲۵
گاراژ اوراقچی‌های تهران دچار حریق شد

سید جلال ملکی در گفت‌وگو ایسنا، ضمن اعلام این خبر که ساعت یک و دو دقیقه بامداد روز گذشته یک گاراژ دوهزار مترمربعی واقع در میدان شوش خیابان اوراقچی‌ها دچار حریق شد، عنوان کرد: در این گاراژ غرفه‌های عرضه کننده لوازم یدکی اسقاط خودرو فعالیت می‌کردند.

وی ادامه داد: در این حادثه، دو باب مغازه که سپر، لاستیک تایر، لوازم برقی اتومبیل و... عرضه می‌کردند، به طور کامل در حال سوختن بود و با شعله‌ور شدن آتش احتمال سرایت آن به مغازه‌های کناری وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه ماموران آتش نشانی از سه ایستگاه سریعا به محل اعزام شدند، گفت: آتش بلافاصله خاموش شد و عملیات نجات در ساعت سه و 20 دقیقه پایان یافت.

وی افزود: خوشبختانه این حادثه مصدوم نداشت.

کارگران محبوس در آتش نجات یافتند

ملکی همچنین از بروز آتش سوزی در یک تالار پذیرایی واقع در میدان الغدیر شمالی خبر داد و گفت: این حادثه در ساعت سه و 27 دقیقه بامداد امروز رخ داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اضافه کرد: این تالار پذیرایی 1000 مترمربعی، در دکوراسیون داخلی خود از طلق و سایر مواد قابل اشتعال استفاده کرده بود.

وی با بیان اینکه ماموران آتش نشانی از پنج ایستگاه به همراه یک تانکر و یک خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند، عنوان کرد: دو تن از کارگران این تالار پذیرایی در آتش محبوس شده بودند که هر دو نجات یافتند و یک تن از آنها به کمک ماموران اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

ملکی افزود: این عملیات ساعت پنج و 14 دقیقه صبح امروز به پایان رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها