محدودیت و ممنوعیت های محورهای مواصلاتی

پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی جاده های کشور در نهمین روز سال 92 را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۵۱۱۲۰
محدودیت و ممنوعیت های محورهای مواصلاتی

به گزارش روز جمعه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه مرور وسایل نقلیه، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در روز جمعه 9 فروردین ماه 1392 را اعلام کرد.

عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراهها،بزرگراه ها و جاده های اصلی برون شهری کشور ممنوع است.

محور کرج - چالوس

تردد انواع تریلر،کامیون و کامیونت کماکان در محور کرج-چالوس و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج-چالوس از ساعت 12 روز جمعه 9 فرودین ماه الی ساعت یک بامداد روزهای بعد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

محور هراز

تردد انواع تریلر در محور هراز کماکان ممنوع است.

تردد انواع کامیون و کامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 روز جمعه 16 فروردین از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت 13 الی 24 روز جمعه 9 فرودین ماه از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء)بصورت یکطرفه خواهد بود.

محور فیروزکوه

تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 روز جمعه 16 فروردین از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

محور قدیم قزوین  – رشت

تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 روز جمعه 16 فروردین از قزوین به رشت و بالعکس ممنوع است.

محور قدیم ساوه – همدان

تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 روز جمعه 16 فروردین ماه از ساوه تا سه راهی دخان و بالعکس ممنوع است.

محورهای اصلی شمال استان سیستان و بلوچستان

تردد وسائل نقلیه باری سنگین به غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 15 الی 20 روز جمعه 9 فروردین ماه از محورهای زابل - زاهدان و زاهدان - نهبندان ممنوع است.

تردد وسایل نقلیه باری سنگین به غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 15 الی 19 روز جمعه 9 فروردین ماه از محورهای زاهدان - خاش ممنوع است.

گفتنی است، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه راهور ناجا با شماره تلفن 88255555 (10 خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان عزیز کشورمان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها