پس از شکست برابر الشباب عربستان

اولیویرا: در تبریز جبران خواهیم کرد

هفته سی‌ویکم لیگ برتر؛

داماش - تراکتور سازی، نخستین دیدار لیگ برتری سال 92

در اولین دیدار هفته سی‌ویکم لیگ برتر، داماش گیلان میزبان تراکتورسازی تبریز است.
کد خبر: ۵۵۱۰۲۳
داماش - تراکتور سازی، نخستین دیدار لیگ برتری سال 92


هفته سی و یکم لیگ برتر فردا
(پنجشنبه) با انجام یک مسابقه آغاز می شود.
تیم فوتبال داماش گیلان از ساعت 17:00 میزبان تراکتورسازی تبریز است. داماش در 2 هفته گذشته هرچند توانسته به پیروزی برسد و در جدول حاشیه امنیت پیدا کند اما این تیم دچار اختلافات مدیریتی بسیار زیادی است که همین آن ها را با دردسرهایی رو به رو می کند.
در آن طرف تراکتورسازی در 2 مسابقه بسیار حساس خود مقابل استقلال و سپاهان متحمل شکست شد تا تقریبا شانس خود را برای قهرمانی در مسابقات امسال لیگ برتر از دست بدهد و تنها به فکر کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشد. البته فاصله 5 امتیازی تا صدر زیاد نیست اما با توجه به این که تنها 4 مسابقه تا انتهای فصل باقی مانده و تراکتورسازی در لیگ قهرمانان نیز بازی می کند خیلی بعید است که بتواند به استقلال و سپاهان برسد.

تراکتورسازی در حالی فردا باید در رشت با داماش رو به رو شود که این تیم روز 13 فروردین در یک دیدار حساس در عربستان باید با تیم الشباب بازی کند، مسابقه ای که در سرنوشت این تیم تأثیر زیادی دارد و هیچ بعید نیست که اولیویرا با توجه به فاصله کم این 2 بازی فردا به برخی از بازیکنان اصلی خود استراحت دهد.

به گزارش فارس؛ این دیدار اولین مسابقه لیگ برتر در سال 92 است. با توجه به آمادگی داماش در هفته های اخیر به نظر می رسد تراکتورسازی کار سختی در خانه حریف خود داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها