نمی‌خواهند تیمداری کنند به ما بگویند

عمران زاده: در لیگ یک بازی می کردم بیشتر پول می گرفتم

سرپرست استقلال می‌گوید حنیف عمران‌زاده و ایمان موسوی از رفتارشان اظهار ندامت کرده و با نظر قلعه‌نویی به تمرینات بازگشته‌اند.
کد خبر: ۵۵۰۹۲۴
اظهار ندامت عمران زاده و موسوی


میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ی وضعیت استقلال گفت: ما از یکشنبه کارمان را آغاز کردیم و در روز نخست تعداد زیادی از بازیکنان ما غایب بودند ولی روز گذشته بازیکنان بیشتری در اردو حاضر شدند و طبق برنامه در سه روز نخست در دو نوبت به تمرین می‌پرداختیم و از فردا مجددا با یک تمرین کارمان را پیگیری خواهیم کرد. امروز هم منتظریم تا انشالله تیم ملی با نتیجه‌ی خوبی از کویت بازگردد چرا که بازیکنان ملی‌پوش استقلال با کسب پیروزی در کویت با انبساط فکری و آرامش بیشتری در تمرینات حاضر خواهند شد. از سویی انرژی مثبت ناشی از یک برد در نحوه‌ی بازی آنها برابر سپاهان موثر خواهد بود و امیدوارم روز شنبه با کسب پیروزی برابر سپاهان راهی فینال جام حذفی شویم.

او درباره‌ی غایبان تمرین استقلال افزود: روز گذشته فرزاد حاتمی و فرهاد مجیدی با کسب اجازه از کادر فنی در تمرینات غایب بودند. مجیدی در سفر خارج از کشور بود و حاتمی نیز به علت مشکلی که در شهرستان برایش ایجاد شده بود در تمرینات حاضر نبود. با این حال در تمرینات امروز هر دو حاضر خواهند بود.

سرپرست تیم استقلال در ادامه با انتقاد از زمان بازی استقلال و سپاهان،‌ اظهار کرد: من مدتی است در این باره صحبت نمی‌کنم، چراکه پیش از این بارها درباره‌ی این موضوع صحبت کرده‌ایم. فشار زیادی که به بازیکنان وارد می‌شود، موجب فرسایش شدن مسابقات و آسیب خوردن بازیکنان می‌شود. با این حال یک سری قوانین وجود دارد و ما هم تابع آنها هستیم. شما به برنامه‌ی بازی‌های ما توجه کنید، ما از دهم تا 26 فروردین باید برابر سپاهان، الهلال ( بصورت رفت و برگشت)، گهر و سپاهان بازی کنیم، یعنی در 16 روز 5 بازی انجام دهیم. مطمئنا این برنامه سنگین است ولی با توجه به قوانین و تلاش برای اتمام بازی‌های حذفی تا تاریخی معین، ما هم با این مسئله کنار می‌آییم.

او درباره‌ی وضعیت عمران‌زاده و موسوی گفت: عمران‌زاده و ایمان موسوی بازیکنان خوبی هستند و بعضی وقتها به علت جوانی موضع گیری‌هایی می‌کنند که به دنبالش پشیمان می‌شوند. هر دوی آنها نسبت به رفتارشان اظهار ندامت کردند و آقای قلعه‌نویی هم بنا به مصلحت تیم به آنها اجازه حضور در تمرینات را داد. امیدواریم این مسائل دیگر تکرار نشود و هرکس جایگاه خودش را بشناسد.

ماجدی در پایان با تمجید از هواداران استقلال افزود: استقلال همواره برای قهرمانی به هواداران نیاز دارد و امیدوارم با حضور پر شور هواداران استقلال برابر سپاهان در یک قدمی کسب جام قهرمانی، جام حذفی قرار بگیریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها