رئیس سازمان هلال احمر خبر داد:

امدادرسانی به بیش از 21 هزار مسافر نوروزی

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از انجام هزار و 936 عملیات و امدادرسانی به بیش از 21 هزار و 476 تن از مسافران از ابتدای آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروزی تا صبح روز چهارم فروردین خبر داد.
کد خبر: ۵۵۰۸۳۶
امدادرسانی به بیش از 21 هزار مسافر نوروزی

به گزارش روز یکشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، محمود مظفر در تشریح عملکرد امدادگران این سازمان در طرح امداد و نجات نوروزی 92 با بیان این‌که از 24 اسفند امسال تاکنون هزار و 936 عملیات ازجانب امدادگران پوشش داده شده است گفت: از این میان 23 هزار و 679 تن دچار حادثه شده‌اند.

وی با بیان این‌که 21 هزار و 476 تن ازجانب امدادگران امدادرسانی شدند گفت: 2 هزار و 62 تن نیز در این نه روز از مرگ حتمی با کمک امدادگران نجات یافتند. رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر با بیان این‌که از این میان هزار و 197 تن که در این حوادث دچار مجروحیت شده بودند به بیمارستان منتقل شدند گفت: 8 هزار و 378 تن نیز به صورت سرپایی و در محل ازجانب امدادگران درمان شدند. مظفر با بیان این‌که در این مدت 218 مورد عملیات رهاسازی ازجانب امدادگران انجام شده است گفت: همچنین 8 هزار و 470 تن نیز ازجانب جمعیت هلال‌احمر اسکان اضطراری داده شده‌اند و 18 هزار و 45 تن نیز با مراجعه حضوری به پایگاه‌های امدادی این سازمان از خدمات امدادی هلال احمر بهره مند شدند.

وی با بیان این‌که در این مدت 159 مورد عملیات هوایی با بالگردهای این سازمان انجام شد گفت: تیم امداد هوایی این سازمان در 126 ساعت پرواز به خدمت رسانی به مسافران نوروزی پرداخته است.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در پایان با اشاره به راه اندازی سامانه سراسری ندای امداد گفت: مسافران نوروزی می‌توانند در سراسر کشور از طریق تماس با شماره تلفن 147 در صورت وقوع حادثه با اطلاع به پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر از خدمات امدادی این سازمان بهره مند شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها