سرمربی استقلال پس از پیروزی شیرین تیمش برابر العین امارات از بازیکنان تیمش به دلیل بازی "مردانه و باصداقت" تشکر کرد.  
کد خبر: ۵۴۹۵۷۷
قلعه‌نویی: حرف‌های ما هم مثل سریال‌های تکراری شده!


 امیر قلعه‌نویی پس از نخستین پیروزی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری پس از این بازی حاضر شد و گفت: خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم که در یک روز سخت که یپش از آن بازی پرفشاری را برابر تراکتور گذرانده‌ بودیم، پیروز شدیم. در نیمه اول هم محسوس بود که بدن‌های بازیکنان‌مان خسته است. از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم که مردانه و با صداقت فوتبال بازی کردند. از هواداران‌مان هم تشکر می‌کنم. تشکر دیگرم از تیم پزشکی است که مهدی رحمتی را به بازی رساند.

وی در ادامه گفت: العین تیم بسیار خوبی است که چند سال است نتایج خوبی در آسیا می‌گیرد. این تیم در بازی قبل الهلال را شکست داده بود. برنامه ما این بود که ارتباط بین خط هافبک و حمله این تیم را قطع کنیم. با این کار توانستیم به هدف اول‌مان که گل نخوردن بود برسیم. در نیمه دوم با توجه به تغییراتی که این تیم نسبت به بازی قبل داشت، بازی کردیم. بر این اساس مهاجم‌ سرعتی‌مان را به زمین فرستادیم که این تغییر جواب داد. فکر می‌کنم حریف برای کسب مساوی به تهران آمده بود.

 به گزارش ایسنا ، قلعه‌نویی در ادامه خطاب به سازمان لیگ گفت:‌ از آقای تاج خواهش می‌کنم که به خاطر منافع ملی بازی دهم فروردین ما با سپاهان را تغییر دهد. شنیده‌ام که سپاهان باخته است و تراکتورسازی هم دیروز خسته بود و بازی خوبی انجام نداد. اگر بازی ما هم خارج از خانه بود شاید به مشکل می‌خوردیم. بپیش از بازی دهم فروردین تیم ملی بازی می‌کند و چند روز پس از آن ما در آسیا بازی می‌کنیم. این بازی باید تغییر کند تا لطمه‌ای به استقلال و سپاهان وارد نشود.

در ادامه خبرنگاری با تبریک پیروزی استقلال به قلعه‌نویی گفت که در نیمه دوم استقلال بیشتر از عمق حمله کرد. آیا در این باره برنامه‌ای داشته است. سرمربی استقلال در پاسخ گفت: اصطلاحی در کوچینگ دقایق بازی وجود دارد که البته ما سنتی هستیم و این‌ها را نمی‌دانیم! بیشتر توجه ما به عمق دفاع حریف بود که اگر به صحنه‌های بازی دقت می‌کردید متوجه موقعیت‌هایی که خلق کردیم، می‌شدید.

خبرنگار دیگری در ادامه از قلعه‌نویی درباره تعویض زودهنگام آرزه با مجیدی پرسید که قلعه‌نویی در پاسخ گفت: ما دیدیم که تغییر تاکتیکی در آن لحظه نیاز است. آرزه بد بازی نمی‌کرد اما ما می‌خواستیم که از مهاجمان سرعتی‌مان استفاده کنیم. اکبرپور را وسط آوردیم و مجیدی را به جلو فرستادیم. با این کار میانه میدان‌مان را پرتعدادتر کردیم. بازیکنان تلاش کردند و ما توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

قلعه‌نویی در ادامه به مشکلات مالی استقلال اشاره کرد و گفت: حرف‌های ما هم مثل سریال‌های تکراری مدام تکرار می‌شود. گاهی اوقات رویم نمی‌شود که با بازیکنان رو در رو شوم چون مطالبات آن‌ها باقی مانده است.

در ادامه خبرنگجاری از قلعه‌نویی پرسید که چرا تیمش برابر تیم‌های عربی در دقایق پایانی گل می‌خورد و به حریف موقعیت می‌دهد. او هم در پاسخ گفت که موافق این صحبت شما هستم و باید فکری برای این مشکل بکنیم.

خبرنگاری به قلعه‌نویی گفت با توجه به برنامه‌ریزی سازمان لیگ به نظر می‌رسد زمان بازی با سپاهان تغییر نکند. سرمربی استقلال در پاسخ گفت: سپاهان اگر کیفیت بالایی داشته باشد، یکی از قطب‌های آسیاست و نتایج بهتری می‌گیرد. اگر آقای تاج به این نکته بیشتر دقت کند موضعش تغییر می‌کند. سه روز پس از 10 فروردین سپاهان در آسیا بازی دارد، ضمن اینکه برای تعیین قهرمان جام حذفی زمان بیشتری نسبت به لیگ وجود دارد.

در ادامه خبرنگاری خطاب به قلعه‌نویی گفت او به همراه استقلال به افتخارات زیادی دست پیدا کرده است. آیا برای قهرمانی با این تیم در لیگ قهرمانان آسیا برنامه‌ای دارد که قلعه‌نویی در پاسخ گفت: ما بازیکنان بسیار خوبی داریم اما برای رسیدن به قهرمانی آسیا تیم‌های حریف هم مهم هستند. چند بازیکن خارجی حریفان تیمم را بررسی کردم و فهمیدم که قیمت‌های آن‌ها نسبت به بازیکنان ما سرسام‌آور است. ضمن اینکه در ایران به جزو ورزشگاه آزادی هیچ ورزشگاهی استاندارد نیست. زمین تمرین ما را با العین مقایسه کنید. شاخصه‌های دیگری علاوه بر نیروی انسانی برای قهرمانی در آسیا نیاز است.

وی ادامه داد: مشکل دیگری که هست این که در غرب آسیا یک مربی باید دو سال در یک تیم باشد تا قهرمان آسیا شود اما در شرق آسیا مربی می‌تواند در یک فصل به این عنوان برسد. در اینجا ممکن است قصه مار و پله پیش بیاید و وقتی تیم به همراه مربی به مرحله بالاتر می‌رسد، مار نیشش بزند و تیمش عوض شود!

در ادامه خبرنگار دیگری تاکید کرد که مهدی تاج مکررا گفته است که بازی استقلال و سپاهان در تاریخ 10 فروردین تغییر نمی‌کند. قلعه‌نویی در واکنش به این صحبت گفت: بازی‌های پرفشار برای سلامتی بازیکنان ضرر دارد به همین دلیل هم بود که ما خسرو حیدری را از دست دادیم. اگر تیمی در زمینی به جز آزادی بازی کند دو برابر از بازیکنانش انرژی صرف می‌شود. اگر ما 10 فورردین با سپاهان بازی کنیم اصطلاحا آب به آسیاب دشمن ریخته‌ایم. به دلیل بازی تیم ملی در 6 فروردین فکر می‌کنم که ملی‌پوشان ما حداکثر تا 8 فروردین به ما ملحق می‌شوند.

در ادامه خبرنگار دیگری درباره بازی آینده استقلال با الهلال پرسید که قلعه‌نویی در پاسخ گفت: ما فعلا باید به بازی با نفت فکر کنیم اما این را می‌توانم بگویم که العین از نظر نظم و انضباط بهتر از الهلال است.

در پایان خبرنگاری از قلعه‌نویی درباره نیمکت نشینی آرش برهانی پرسید که قلعه‌نویی در پاسخ گفت: این همه سوال‌های خوب برای پرسیدن وجود دارد، پس بهتر است سوال حاشیه‌ای نپرسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها