استقلال با غلبه بر العین امارات، به قول امیر قلعه نویی نصف راه صعود از گروهش را پیمود تا در دومین بازی اش در لیگ قهرمانان آسیا صاحب سه امتیاز شیرین شود . ب
کد خبر: ۵۴۹۵۵۱
استقلال صدرنشین شد، سپاهان باخت


ه گزارش جام جم ورزشی ،در این بازی و با وجودی که العین امارات با در اختیار داشتن چند بازیکن سرشناس و از جمله آساموا ژیان بازیکن سرشناس غنایی ، در حملات خطرناک ظاهر می شد ، اما تیم قلعه نویی برای رسیدن به یک پیروزی ارزشمند ، حساب شده بازی کرد تا با دو گل جی لوید ساموئل و فرهاد مجیدی که در دقایق 63 و 74 به ثمر رسید ، از سد حریف سرشناس خود عبور کرد و پیش از بازی تیم های الهلال عربستان و الریان قطر، با 4 امتیاز در صدر جای گرفت . در دقیقه 63 و به دنبال سانتر زیبا و حساب شده مجتبی جباری ، جی لوید ساموئل بر فراز دفاع العین به پرواز درآمد و با ضربه سری ریبا و محکم ، تور دروازه العین را به لرزه در آورد. 11 دقیقه بعد از این گل و در شرایطی که العین قصدر فرار از شکست را داشت ، سیاوش اکبرپور با پاسی طلایی ، فرهاد مجیدی را با دروزاه بان حریف در شرایط تک به تک قرار داد تا مجیدی با ضربه ای زمینی و محکم ، برای دویم بار توپ را در درون دروازه حریف اماراتی جای داده و حریف را خلع سلاح کند. 
استقلال در بازی اول خود با الریان قطر 3-3 مساوی کرده بود . در دیگر بازی انجام شده شب گذشته از لیگ قهرمانان ، سپاهان در برابر الغرافه قطر در دوحه تن به شکست 3-1 داد .

جبرئیل سیسه بازیکن فرانسوی و باتجربه الغرافه در این بازی یکی از خوب های تیمش بود که بارها با حرکات هجومی خود ، دفاع سپاهان را به دردسر انداخت .

در دقیقه 13 احسان حاج صفی با ارسال کرنر علی احمدی را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن اولین گل بازی را به ثمر رساند. این در حالی بود که جبرئیل سیسه سه دقیقه بعد گل تساوی الغرافه را روی اشتباه مدافعان سپاهان وارد دروازه نماینده ایران کرد.

در ادامه، آفسایدگیری‌های خوب شاگردان کرانچار مانع از گلزنی سیسه شد و پاس‌های عمقی نویدکیا نیز بارها خط دفاعی الغرافه را تهدید کرد.

در پایان تلاش‌ بازیکنان دو تیم بی‌نتیجه ماند تا پایان نیمه نخست با تساوی یک بر یک برسد.

دو تیم با آغاز نیمه دوم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و جبرئیل سیسه در دقیقه 47 توسط مدافع سپاهانی در محوطه جریمه سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در ادامه نیز اصفهانی‌ها چند حمله ترتیب دادند اما گلی حاصل نشد.

ننه بازیکن شماره 10 الغرافه در دقیقه 53 از روی ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه شوت محکمی و کات‌داری را به سمت دروازه سپاهان فرستاد اما گردان آن را دفع کرد.

ننه که بازیکن تاثیرگذاری در بازی بود در دقیقه 58 از ناحیه راست زمین سپاهان ارسالی را روی دروازه انجام داد و جبرئیل سیسه که یارگیری نشده بود با ضربه سر توپ را وارد دروازه گردان کرد تا الغرافه با یک گل از سپاهان پیش بیفتد. در ادامه شاگردان کرانچار تلاش بسیاری برای به تساوی کشاندن بازی انجام دادند اما در یکی از این موقعیت‌ها خلعتبری در دقیقه 71 و در فاصله دو متری دروازه نتوانست گل بزند..
در ادامه نیز و در حالی که بازیکنان سپاهان برای گل جلو کشیده بودند، عبدالله صدیق گل سوم الغرافه را به ثمر رساند تا نماینده ایران در دومین گام شکست بخورد..

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها