جنگنده در آکروبات بازی ژنرال ساقط شد

یک ژنرال نیروی هوایی روسیه با یک جنگنده سوخوی 27 پرواز آکروباتیک انجام داد و هواپیما را ساقط کرد.
کد خبر: ۵۴۹۲۰۳
جنگنده در آکروبات بازی  ژنرال ساقط شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نیوزنت، ژنرال خانامات بوتاچف  هنگامی که هدایت یک جنگنده سوخوی 27 را به عهده گرفت دست به پرواز آکروباتیک هوایی زد و هواپما را در منطقه کارلی در شمال غرب روسیه ساقط کرد.

کمیته تحقیق ارتش روسیه امروز اعلام کرد که این ژنرال اجازه خلبانی با این جنگنده را نداشته اما با سوءاستفاده از مقامش به خلبان دستور داد که هدایت هواپیما را به او بسپارد. وی سپس با زیر پا گذاشتن مقررات خلبانی دست به پرواز آکروباتیک زد که این کار موجب سقوط جنگنده سوخوی 27 شد.

این کمیته افزود: در این حادثه که 28 ژوئن 2012 رخ داد نیروی هوایی روسیه 100 میلیون روبل خسارت دید.

کمیته تحقیق ارتش روسیه تاکید کرد: ژنرال خانامات بوتاچف در پرواز آکروباتیک با جنگنده سوخوی 27 مهارت نداشته و هنگامی که کنترل آن را از دست داد خلبان ها ناگزیر شدند با چتر نجات از هواپیما بیرون بپرند.

ژنرال خانامات بوتاچف به دلیل ساقط کردن جنگنده سوخوی 27 با مجازات ده سال زندان مواجه است. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
امین
Netherlands
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
۰
۰
ارتش روسیه كه دارد su ۲۷ را بازنشسته میكند ، چه خسارتی وارد كرده ، ارتش روسیه su ۵۰ pak fa ، su ۳۷ ،su ۳۴ ، su ۳۳ ، میگ ۳۵ را دارد تولید انبوه می كند و جایگزین كلیه جنگنده های نسل قدیم دارد میكند حتی su ۳۰ را هم در حال بازنشسته كردن اعلام كرده كه بعضی از كشورهائی كه اقتصاد ضعیف دارند درخواست خرید جنگنده های در حال باز نشسته روسیه دادند مثل یكی از كشورهای همسایه
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
۰
۰
ژنرال خانامات بوتاچف این قرطی بازیها چیه درمیاری ؟

نیازمندی ها