رئیس ستاد دیه مازندران خبر داد:

کمک مالی به ۴۰۲ زندانی جرائم غیرعمد استان

هشدار رئیس کل بیمه مرکزی به خودروسازان:

خودروهای ناایمن بیمه نمی‌شوند

رئیس کل بیمه مرکزی با اعلام هشدار به خودروسازان بدون تعیین ضرب‌العجل تاکید کرد: خودروهای ناایمن از این پس بیمه نمی‌شوند.
کد خبر: ۵۴۸۳۶۶
خودروهای ناایمن بیمه نمی‌شوند

شامگاه شنبه با حضور سید محمد کریمی رئیس کل بیمه مرکزی ایران، استاندار مازندران، مدیرکل اقتصاد و دارایی مازندران، دادستان استان، مدیر کل زندان‌های مازندران و جمعی از مسئولان استان، مراسم آزادسازی زندانیان دیه ناشی از تصادفات رانندگی با همکاری شورای هماهنگی بیمه‌ها  و ستاد دیه مازندران برگزار شد.

سید محمد کریمی رئیس کل بیمه مرکزی ایران در این مراسم با اعلام رسمی دیه 152 میلیون تومانی برای ماه حرام و 126 میلیون تومان برای ماه غیر حرام خطاب به خودروسازان تصریح کرد: اگر خودروسازان نکات ایمنی ساخت خودرو را رعایت نکنند بیمه‌ها نیز در ارائه خدمات و مقررات خود تجدید نظر می‌کنند.

وی این مساله را یک هشدار جدی به خودروسازان قلمداد کرد و اظهار داشت: صنعت بیمه و پلبس بر اساس تعامل این هشدار را عملی می‌کنند.

رئیس کل بیمه مرکزی ایران با اشاره به اینکه بیمه موتورسیکلت‌سواران باید جدی گرفته شود، گفت: در حال حاضر از هر 4 حادثه و تصادف، طرف سه تصادف آن موتور سیکلت هستند.

وی اعلام کرد: از سه طرف نیز یکی از آنها در تصادف‌ها به فوت و از کارافتادگی منجر می‌شود.

کریمی با اعلام اینکه از 9 میلیون موتور سیکلت در کشور 7 میلیون موتور بیمه نیستند، میزان تصادف در مازندران را بالا دانست.

رئیس کل بیمه مرکزی ایران ضریب نفوذ بیمه در کشور را پایین دانست و افزود: باید با کار اطلاع رسانی، ضریب نفوذ بیمه را در کشور افزایش داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها