معاون پلیس آگاهی ناجا خبرداد:

دستگیری 37 سرشاخه اصلی یک شرکت هرمی

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا از دستگیری 37 سرشاخه اصلی شرکت هرمی "گامانت" با بیش از 9000 زیرمجموعه خبر داد.
کد خبر: ۵۴۷۹۲۳
دستگیری 37 سرشاخه اصلی یک شرکت هرمی

سرهنگ امیدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام خبر دستگیری 37 سرشاخه شرکت هرمی "گامانت" در اصفهان، گفت: ماموران پلیس آگاهی استان اصفهان چندی پیش توانستند اعضای شرکت هرمی "گامانت" که فعالیت خود را در این استان متمرکز کرده بودند را شناسایی کنند و این شبکه را منهدم کنند.

وی با بیان اینکه لیدرهای اصلی این شرکت هرمی پس از اقدامات فنی، شناسایی و دستگیر شدند، گفت: افراد دستگیرشده سرشاخه‌های اصلی این شرکت هرمی بودند که مبالغ قابل توجهی را نیز به دست آورده بودند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی اصفهان توانستند این 37 تن از سرشاخه‌ها را در چندین عملیات ضربتی دستگیر کنند، گفت: تحقیقات نشان داد که این 37 تن 9665 تن زیر شاخه داشته‌اند.

امیدی با بیان اینکه این افراد از 47 تن تا 1604 تن زیر مجموعه داشتند، گفت: با دستگیری سرشاخه‌های اصلی این شبکه هرمی، این شرکت متلاشی و همکاران ما در حال انجام تحقیقات تکمیلی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها