شور و حال خریدهای سال نو شهر را فرا می گیرد

آغاز برگزاری بازارچه های خیریه نوروزی برای کمک به نیازمندان

دوازدهمین جشنواره و بازارچه خیریه به مناسبت فرا رسیدن سال نو و جشن نیکوکاری در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند درفرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۴۷۴۰۵
جشنواره نوروزی و نیکوکاری در فرهنگسرای اندیشه

سید امیر حسین صانعی دبیر جشنواره نوروزی نیکوکاری با اشاره به برگزاری جشنواره‌های نوروزی در آستانه فرارسیدن سال نو در مراکز فرهنگی و فرهنگسراهای سطح استان تهران، اظهار داشت: همه ساله در راستای جشن نیکوکاری و کمک به خانواده‌های نیازمند بازارچه‌های خیریه و نیز جشنواره‌های متنوع از سوی مراکز غیر دولتی با همکاری شهرداری و نهادها برگزار می شود تا مردم خیر و نیکوکار نیز در این مراسم‌ها سهیم باشند.

صانعی با اشاره به اینکه در این جشنواره بیش از 45 غرفه متنوع پیش بینی شده است، گفت: این غرفه‌ها شامل سفره هفت سین، طبخ غذا، صنایع دستی، زیورآلات دست ساز مددجویان و افراد تحت پوشش، پذیرای احسان نیکوکاران خواهد بود.

دبیر جشنواره نیکوکاری و نوروزی، با اشاره به عرضه انواع شرینی جات با قیمت مناسب در این جشنواره عنوان کرد: شهروندان با خرید شیرینی مورد نیاز شب عید از غرفه های جشنواره علاوه بر شیرین کردن کام خود، شادی را به خانواده های تحت پوشش موسسه خیریه نیز هدیه خواهند کرد.

وی این جشنواره را محلی برای عرضه کالاهای مختلف وموادغذایی دانست و افزود: درآمدحاصل از فروش کالا در این جشنواره که با یاری بیش از 200 نفر از اعضای یک موسسه خیریه برگزار می شود به صورت مستقیم صرف تامین نیازهای خانواده های محروم تحت پوشش این موسسه از قبیل مواد غذایی، درمان، آموزش، مسکن و اشتغال می‌شود.

صانعی به برگزاری مسابقه تهیه غذا در حاشیه این جشنواره اشاره کرد و گفت: به قید قرعه به بهترین غذاهای اهدایی در این جشنواره جوایزی و لوح یاد بود اهدا خواهد شد.

صانعی شهروندان تهرانی را دریاری رساندن به نیازمندان پیشگام خواند و اظهارکرد: انتظارمی رودامسال نیز مانند سنوات گذشته شاهد حضور فعال خیرین و نیکوکاران دربازارچه‌های خیریه به منظورفراهم آوردن زمینه کمکهای هرچه بیشتر به نیازمندان درآستانه سال نو باشیم.

وی ادامه داد: این سنت پسندیده در مناسبت‌های مختلف از سوی مردم به صورت خودجوش انجام می‌شود و در همین راستا دوازدهمین جشنواره نوروزی و نیکوکاری خیریه17 تا 19 اسفند ماه سال جاری از ساعت ١٠ صبح الی 22 در فرهنگسرای اندیشه پایین تر از سیدخندان ، پارک اندیشه برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها