صحبت از انتقال به اروپا باشد برای پایان فصل؛

انصاری فرد: از انتقادها بهترین استفاده را می کنم

یحیی گل‌محمدی که از پیروزی شیرین سرخ ها بر ذوب آهن در پوست خود نمی گنجید ، از عملکرد بازیکنانش در این بازی ابراز رضایت کرد .
کد خبر: ۵۴۷۲۵۱
گل محمدی:انصاری فرد و قاضی اختلافی با هم ندارند


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری با خبرنگاران گفت : بازیکنان ما در سخت‌ترین شرایط بهترین عملکرد را از خود نشان دادند. بازی کردن با ذوب آهن آن هم در اصفهان خیلی سخت است، اما بازیکنان ما خوب بودند و با دوندگی و تمرکز خوبی که داشتند راه‌های نفوذ حریف را بستند و توانستند از موقعیت‌ها هم به خوبی استفاده کنند.


خبرنگاری از گل‌محمدی درباره اعتراض استقلال به تاریخ بازی با سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی پرسید که سرمربی پرسپولیس پاسخ داد: به هر حال برنامه فدراسیون مربوط به یکی دو ماه پیش بوده است و با توجه به بازی‌های تیم ملی و برنامه لیگ تنظیم شده است. فکر می‌کنم اگر بخواهیم این برنامه را تغییر دهیم درست نباشد. البته برای ما فرقی نمی‌کند و خود این دو باشگاه باید با هم به توافق برسند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید مثل اینکه دوست داشتید بازی به وقت اضافه کشیده شود و چرا زودتر تعویض‌های هجومی خود را انجام ندادید، گفت: جای تعویض نبود. احساس نکردم که باید در ترکیب تیم تعویض انجام دهم. بازیکنان ما خوب بازی می‌کردند. ضمن اینکه این احتمال بود که بازی به وقت اضافه کشیده شود و می‌خواستیم به خوبی از بازیکنان استفاده کنیم. ممکن بود به خاطر آسیب دیدگی به مشکل بربخوریم و دست‌مان در تعویض‌ها بسته شود، اما تعویض‌هایمان خوب و به موقع بود و بازیکنان تعویضی هم خوب کار کردند.

وی درباره سوال خبرنگاری که پیرامون اختلاف کریم انصاری فرد و محمد قاضی پرسید گفت: هیچ اختلافی در کار نبوده است. فکر می‌کنم اگر در بازی دقت می‌کردید متوجه می‌شدید که اختلافی بین بازیکنان ما وجود ندارد. مطمئن باشید اگر اختلافی داشتیم تیم‌مان اینقدر منسجم و رو به جلو حرکت نمی‌کرد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها