گزارش تمرین آبی‌پوشان

رحمتی و جباری غایب بودند

تیم استقلال یک روز پس از تساوی مقابل صبای قم، از ساعت 13 امروز برنامه‌های آماده‌سازی خود را در کمپ زنده‌یاد حجازی پیگیری کرد.
کد خبر: ۵۴۷۱۳۶
رحمتی و جباری غایب بودند



امیر قلعه‌نویی، مجتبی جباری و سید مهدی رحمتی جزء  غایبان تمرین امروز آبی‌پوشان محسوب می‌شدند.

* ایمان موسوی مهاجم تیم استقلال که به دلیل مصدومیت به قم نرفته بود و حتی خود را به کادر پزشکی معرفی نکرده بود، قبل از آغاز تمرین امروز به رختکن رفت تا در همین خصوص با سرمربی آبی‌پوشان صحبت کند اما وی متوجه شد که قلعه‌نویی به تمرین نیامده است.

* آرش برهانی دقایقی در تمرین حضور داشت و اعلام کرد که مچ پایش درد می‌کند و به همین خاطر راهی کلینیک و استخر و شنا شد همچنین عباس محمدرضایی بعد از 10 دقیقه تمرین به دلیل مصدومیت جزئی از ناحیه مچ از کادر فنی اجازه گرفت و کمپ استقلال را ترک کرد.

* منصور پورحیدری رئیس کمیته فنی باشگاه استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر بود. وی صبح امروز متوجه شد که نوه‌اش به دنیا آمده و پدربزرگ شده است. سرپرست تیم استقلال و دیگر بازیکنان به خاطر همین موضوع به پورحیدری تبریک گفتند.

*حنیف عمران‌زاده مدافع تیم استقلال نیز امروز با دیگر بازیکنان شوخی می‌کرد. وی در صحنه‌ای با ضربه‌ای بسیار محکم به حسن اشجاری کوبید و این بازیکن برای آنکه توپ به او اصابت نکند جا خالی داد اما پایش گیر کرد و به زمین افتاد.

* دکتر نوروزی، مهدی فنونی‌زاده، منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی و میرشاد ماجدی در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر بودند.

* بخش اول تمرین با صحبت های مجید صالح همراه بود سپس بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال مقابل صبای قم به زمین رفته بودند، پس از 20 دقیقه ریکاوری ورزشگاه را ترک کردند و بقیه بازیکنان در قالب دو گروه سبز و آبی فوتبال درون تیمی انجام دادند. سیاوش اکبرپور، فرزاد حاتمی، جواد نکونام، ایمان موسوی و فرهاد مجیدی که با استقلال به قم سفر نکرده بودند حدود 90 دقیقه با دیگر بازیکنان تمرینات آماده‌سازی را پشت سر گذاشتند.

* به دلیل بارش باران از تمرین امروز آبی‌پوشان استقبال چندانی نشد و حدود 10 نفر از طرفداران این تیم در کمپ زند‌ه‌یاد حجازی حضور داشتند.

* تمرینات استقلال فردا مجددا پیگیری خواهد شد و بازیکنان از ساعت 15 خود را برای دیدار با تراکتورسازی آماده خواهند کرد.

دیدار تیم‌های استقلال و تراکتورسازی روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها