ابراهیم‌زاده: قلعه‌نویی دوستم نداشت!

مهاجم تیم تراکتورسازی تبریز می‌گوید، قلعه‌نویی، او، اکرامی و کیانی را دوست نداشت و به همین دلیل آنها را بازی نمی‌داد. فیلمبرداری بازیکنان میلیاردی الجزیره از جو ورزشگاه یادگار امام برای ابراهیم‌زاده بسیار لذتبخش بود.
کد خبر: ۵۴۶۶۶۰
ابراهیم‌زاده: قلعه‌نویی دوستم نداشت!


مسعود ابراهیم‌زاده درباره بازی تراکتورسازی مقابل الجزیره امارات عنوان کرد: در کل بازی به ویژه در نیمه دوم سرتر از حریف بودیم و خوشحالم که در این بازی گلزنی کردم. در آن روز بهت و حیرت بازیکنان میلیاردی الجزیره که باعث شد از جو استادیوم فیلمرداری کنند، بیشتر از همه چیز به من چسبید.
بازیکن تراکتورسازی بازی‌های باقیمانده لیگ را در حکم "فینال" دانست و افزود: اگر در بازی‌های رو در رو با استقلال و سپاهان عملکرد خوبی داشته باشیم، قهرمان لیگ برتر می‌شویم.
ابراهیم‌زاده درباره افت و نیمکت‌نشینی‌اش در دو سال اخیر گفت: در لیگ دسته اول آزادی عمل بیشتری داشتم و این مسئله باعث می‌شد، بهتر و راحت‌تر بازی کنم. در زمان کمالوند در لیگ برتر هم مربی به من اعتقاد داشت و تأثیرگذار کار می‌کردم. قلعه‌نویی به بازی‌ام اعتقاد نداشت و به طبع این تفکر مربی، در نحوه عملکردم تأثیر منفی گذاشته بود ولی آن زمان به نیمکت‌نشینی اعتراض نکردم و همیشه گفته‌ام کار کردن با این مربی یکی از افتخارات من است و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. فوتبال سلیقه‌ای است. هیچ‌وقت به نیمکت‌نشینی اعتراض نکرده‌ام و هر زمانی که به من بازی داده‌اند، با تمام وجود برای موفقیت تیم جنگیده‌ام.
وی خاطرنشان کرد: تونی اعتقاد ویژه‌ای به بازی من دارد و در مقابل من هم در تمرین‌ها جدی و پرتلاش ظاهر می‌شوم. درست است در پست‌های غیرتخصصی به کار گرفته می‌شوم اما نهایت تلاشم را انجام می‌دهم.
ابراهیم‌زاده در پایان درباره مدت قراردادش به ایسنا گفت: دوران سربازی‌ام 18 بهمن به پایان رسیده است و اگر برای سال بعد من را بخواهند، شک نکنید در تراکتورسازی خواهم ماند، چون بازی کردن در این تیم افتخار بزرگی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها