ماموریت دشوار سرخ های پایتخت ؛

عبور از نصف جهان برای قهرمانی در جام حذفی

تیم فوتبال پرسپولیس روز سه‌شنبه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مهمان ذوب‌آهن اصفهان است، سرخ های پایتخت در صورت عبور موفقیت آمیز از نصف جهان یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک می شوند.
کد خبر: ۵۴۶۶۱۲
عبور از نصف جهان برای قهرمانی در جام حذفی


تیم فوتبال پرسپولیس بعد از 2 فصل کابوس‌وار تقریبا به آرامش رسیده اما رتبه ششمی‌ در این فصل هم هواداران پرشمار و پرشور پرسپولیس را راضی نمی‌کند. آنها از تیم محبوب‌ خود یک جام قهرمانی می‌خواهند تا شاید به این ترتیب بتوانند ناکامی‌شان را به فراموشی بسپارند. تمام رویای پرسپولیس و هوادارانش قهرمانی در جام حذفی است و برای رسیدن به قهرمانی باید از نصف جهان به سلامت عبور کنند.
گل‌محمدی که نتایج مناسبی با پرسپولیس در لیگ گرفته باید ذوب‌آهن را شکست بدهد تا محبوب قلب‌های هواداران پرسپولیس شود. شکست مقابل ذوب‌آهن یعنی وداع با تمام رویاهای شیرین قهرمانی و آسیایی شدن پرسپولیس.
فرهاد کاظمی سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید هدفش بقا در لیگ برتر است و به دنبال قهرمانی در جام حذفی نیست ولی تیمش را با تمام توان به مصاف پرسپولیس می‌فرستد چون پیروزی در این بازی می‌تواند او را برای رسیدن به هدفش یاری کند. در این مسابقه مساوی معنی ندارد و یک تیم باید به مرحله نیمه نهایی صعود کند تا حریف داماش شود.
به گزارش فارس؛پرسپولیس تلاش می‌کند این تیم باشد و با فتح نصف جهان به سمت قهرمانی پیش برود. شاید در این بازی علی کریمی برای سرخپوشان بازی کند، حضور کریمی می‌تواند وزنه روحی مناسبی برای پرسپولیس باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها