واکنش سردار نقدی به رجزخوانی های کاخ سفید

سردمداران آمریکا «نادر مهدوی» را فراموش نکنند

سردار نقدی در جمع بسیجیان خوزستان:

منحنی اقتدار آمریکا رو به کاهش است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با ترسیم منحنی روند اقتدار ایران و اقتدار آمریکا شاهد دو منحنی برعکس خواهیم بود که ایران اسلامی رو به افزایش و شیطان بزرگ رو به کاهش است.
کد خبر: ۵۴۶۳۸۹
منحنی اقتدار آمریکا رو به کاهش است

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از سپاه نیوز؛ سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در هیئت عاشقان ولایت ناحیه مقاومت بسیج کوت عبدالله با مقایسه وضعیت ایران و آمریکا طی سال 57 تا امروز در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: با ترسیم منحنی روند اقتدار ایران و اقتدار آمریکا شاهد دو منحنی برعکس خواهیم بود که ایران اسلامی رو به افزایش و شیطان بزرگ رو به کاهش است.

وی 1+5 را به معنی همه ابرقدرت‌ها دانست و خاطرنشان کرد: این ابرقدرت‌ها را آمریکا دور هم جمع کرده تا در مقابل جمهوری اسلامی زورآزمایی کند، اما باز هم ضعیف هستند و درخواست مذاکره و سازش می‌کنند و این هم فریب و حیله است که با وجود تمام شرارت‌ها علیه ایران حرف از سازش و مذاکره می‌‌زنند.

وی اظهار عجز زبانی آمریکا و درخواست مذاکره و سازش را نشان‌دهنده روند رو به کاهش اقتدار آمریکا در برابر ایران دانست و ادامه داد: قدرت‌های منطقه که حامی و دست نشانده آمریکا بودند یکی پس از دیگری شکست خورده و سقوط کردند و کار دست نشاندگان آمریکا در کشورهای منطقه، نوکری برای غرب و ریختن سرمایه‌های امت اسلامی به جیب غربی‌هاست.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، جوانان و مردم خوزستان را سرپل جمهوری اسلامی با جهان عرب عنوان کرد و بیان داشت: عتبات عالیات، حرمین شریفین، سرمایه‌های مهم زیرزمینی منطقه و نقاط استراتژیک دنیا که در منطقه قرار دارد باید محل سکونت بسیجیان منطقه باشد که بسیجیان خوزستان باید این وظیفه را احساس کنند و یک نیروی الهام بخش و پیام‌رسان به بخش حیاتی جهان اسلام باشند.

وی با اشاره به سابقه مردم خوزستان در مقابله با استکبار طی دوران‌ مختلف تاریخی تصریح کرد: وقتی امت اسلامی می‌خواهد برای آزادی فلسطین از شرق حرکت کند، باید دروازه و پرچمدار این حرکت، جوانان منطقه خوزستان باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها