قصاص پایان قتل شوهر با چاقو

زنی که به دلیل اختلاف با شوهرش او را با ضربه چاقو به قتل رسانده‌ است، پس از محاکمه در شعبه 71 دادگاه کیفری استن تهران به قصاص محکوم شد.
کد خبر: ۵۴۶۳۸۸
قصاص پایان قتل شوهر با چاقو

به گزارش مهر، مریم 21 ساله متهم است 27 دی سال 89 شوهرش را با ضربه کارد به قتل رسانده است.

او پس از دستگیری با اعتراف به جرم خود گفت: من و حامد دوسال بود که با هم ازدواج کرده‌ بودیم. در این مدت زندگی خوبی نداشتیم. حامد خیلی با من بدرفتاری می‌کرد روز حادثه وقتی او به خانه آمد بدون هیچ مقدمه‌ای به من فحش داد. من هم عصبانی شدم و فحش دادم چاقو را برداشت و به من گفت اگر می‌خواهی من را بکشی این کار را بکن. تیغه چاقو را گرفتم و کشیدم. یکدفعه دستم خونی شد. فکر کردم خودم زخمی شده‌ام اما پیراهن حامد هم خونی شده ‌بود. وقتی دیدم او زخمی شده بلافاصله عذرخواهی کردم و از او خواستم به بیمارستان برویم اما قبول نکرد و گفت یک زخم کوچک است. صبح روز بعد بیدار شدم و به سراغ حامد رفتم تا زخمش را ببینم و پانسمان را عوض کنم که دیدم بدنش سرد شده و فوت کرده‌است.

متهم چندی قبل در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و قضات دادگاه قتل را غیرعمد تشخیص دادند. در ادامه با اعتراض اولیای دم پرونده برای رسیدگی به دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات دیوان عالی کشور حکم را نقض و برای رسیدگی دوباره به شعبه 71 دادگاه کیفری فرستادند.

صبح دیروز زن جوان برای دومین بار پای میز محاکمه قرار گرفت و ادعاهای قبلی خود را تکرار کرد.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شده و زن جوان را به قصاص محکوم کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها