دو هکر حرفه‌ای که با جعل عنوان کارمند بانک، دستگاه کارتخوان مغازه‌ها را جمع‌آوری و با دستکاری آنها قصد کلاهبرداری و اخاذی 20 میلیاردی از بانک را داشتند، توسط پلیس فتای اصفهان دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۴۶۱۰۴
دستگیری هکرهای 20 میلیارد ریالی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ستار خسروی، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت شکایت‌هایی از کسبه شهر اصفهان مبنی بر سرقت دستگاه کارتخوان و دستکاری این دستگاه‌ها توسط افرادی ناشناس، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی دستگاه‌ها مشخص شد فرد یا افرادی با سرقت دستگاه‌های الکترونیک و جاسازی تجهیزات جانبی و دستکاری، باعث مختل شدن عملکرد آنها شده، به طوری که متهم، کنترل دستگاه را در دست داشته است.

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا تحقیقات تکمیلی خود را برای شناسایی مجرم ادامه دادند تا این‌که موفق شدند دو نفر را که قصد داشتند با جعل عنوان کارمند بانک، طلا بخرند، شناسایی و دستگیر کنند.

وی عنوان کرد: دو هکر دستگیر شده در بازجویی گفتند، قصد داشتیم با تهدید چند نفر از مسئولان بانک، 20 میلیارد ریال از آنان اخاذی کنیم که دستگیر شدیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها