فرمانده نیروی انتظامی گفت: یگان ویژه نیروی انتظامی سرآمد تمام واحدهای دیگر در پیشگیری از توطئه ها و مقابله با فتنه ها است.
کد خبر: ۵۴۵۷۹۵
یگان ویژه ناجا در مقابله با فتنه ها سرآمد تمام واحد ها است

سردار اسماعیل احمدی مقدم روز شنبه در نخستین همایش مهارت و دیانت یگان ویژه در دانشگاه علوم انتظامی افزود: یگان ویژه حافظ امنیت و سپر و دژ مردم در برابر تهدیدات است و برای اینکه بتواند به وظایف خود به خوبی عمل کند باید با معنویت، اخلاق، مهارت و نظم آمیخته باشد.

وی افزود:یگان ویژه با روش های علمی و با نوآوری های خود به سوی کمال پیش می رود و به عنوان یک سازمان یادگیرنده به سمت نقطه مطلوب حرکت می کند.

فرمانده نیروی انتظامی از نظم ،اخلاق ،مهارت، تدین و صبر به عنوان ویژگی های یگان ویژه ناجا یاد کرد و گفت:یگان ویژه باید با هوشمندی و بردباری به سوی نقطه آرمانی پیش برود.

سردار احمدی مقدم ،تعداد نیروهای یگان ویژه در کشور را 60 هزار نفر عنوان کرد و گفت: یگان ویژه در مراحل و مراتب مختلف و با مقتضیات زمان به یاری واحدهای دیگر می شتابد.

فرمانده نیروی انتظامی مصداق یاری یگان ویژه به دیگر واحدها را کمک به زلزله زدگان، یاری رسانی به پلیس راهور و حضور موثر در کلانتری ها عنوان کرد.

وی ادامه داد: برای مثال در زلزله اخیر آذربایجان، یگان ویژه وارد عمل شد و با کمک نیروهای بسیج، روزها و شب ها از اموال مردم محافظت کردند.

احمدی مقدم اظهار داشت: همچنین در ایام نوروز نیروهای یگان ویژه برای حفظ امنیت شهرها و منازل مردم که به مسافرت می روند به کمک کلانتری ها آمده از منازل و اموال مردم محافظت می کنند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به فتنه سال 88 گفت: یگان ویژه با سعه صدر توانست با کمترین خشونت در کور کردن چشم فتنه موثر باشد.

سردار احمدی مقدم ادامه داد: دستگیری ها در فتنه 88 بدین صورت بود که افراد پس از اینکه بازداشت می شدند در مدت کوتاهی با گرفتن تعهد و نصیحت آزاد می شدند؛ به طوری که نفرات تکراری در دستگیری ها وجود نداشت.

وی اظهار داشت:حتی در مواردی که خودروهای تعدادی از شهروندان از سوی تعدادی فتنه گر آسیب دیده بود نیروی انتظامی با مراجعه به خسارت دیدگان خواستار پرداخت غرامت شدند که مردم در مواجهه با اخلاق مردم مدارانه ماموران ناجا از عملکرد آنان تشکر کرده و راضی به این کار نشدند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها