تقاضای کمک سرخ‌ها از دولت و بانک مرکزی

رویانیان: خطر پرسپولیس را تهدید می‌کند

بعضی‌ها به این کار ما نگاهی سیاسی دارند

رویانیان: فردوسی پور چند بار به ما طعنه زد

محمد رویانیان می‌گوید بعد از سفرش به بوشهر به دیگر استان‌های کشور هم سفر خواهد کرد تا نمایندگی‌های پرسپولیس را توسعه دهد، البته معتقد است سفرهای استانی‌اش سیاسی نیست.
کد خبر: ۵۴۵۷۸۰
رویانیان: فردوسی پور چند بار به ما طعنه زد


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره سفر خود به بوشهر اظهار کرد: از مدت‌ها قبل فرمانده سپاه پاسداران بوشهر از من دعوت کرده بود که در مراسم یادواره شهدای این شهر حضور داشته باشم، مردم بوشهر کاملا فوتبالی هستند و از ما هم استقبال زیادی انجام دادند. رقابت‌هایی در این شهر آغاز شده است که تیم های محلی هرکدام با نام یک شهید در آن شرکت کرده اند.

وی ادامه داد: صحبتی هم با هواداران بوشهری داشتیم که اکثرا پرسپولیسی بودند. به هر حال یکی از برنامه‌های ما این است که به استان ها برویم و پایگاه‌های خود را در همه استان‌ها ایجاد کنیم. فکر می‌کنم تا الان نزدیک به 60 شهر را تحت پوشش نمایندگی‌های پرسپولیس قرارداده‌ایم و می‌خواهیم در بوشهر هم یک آکادمی فوتبال ایجاد کنیم.

رویانیان با اشاره به هدف پرسپولیس برای ایجاد نمایندگی در شهرهای مختلف کشور به ایسنا  گفت: ما کمی نگرانیم و نگرانی ما به این خاطر است که انتخابات نزدیک است و بعضی‌ها به این کار ما نگاهی سیاسی پیدا می کنند. در حالی که ما اصلا اهل انتخابات و این حرف‌ها نیستیم. بلکه یک باشگاه ورزشی هستیم که به دنبال توسعه زیرساخت‌های خود هستیم. با این حال ممکن است رفتن ما به استان‌های مختلف بوی سیاسی بدهد اما همان طور که گفتم هدف ما از این سفرها چیز دیگری است. امیدوارم از این به بعد با آرامش به شهرهای مختلف کشور برویم و پایگاه های پرسپولیس را تقویت کنیم. همان طور که قبلا هم گفتم تنها هدف من توسعه پرسپولیس و فرهنگ سازی از طریق ایجاد نمایندگی در نقاط مختلف کشور است که اخلاق را از همان ابتدا به آنهایی که می خواهند نماینده پرسپولیس باشند آموزش دهیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این روزهای سرخپوشان هم به ایسنا گفت: همه می‌دانند که پرسپولیس الان چقدر خوب بازی می‌کند. متاسفانه ما در نیم فصل اول ضربه خوردیم. هرچند که اواخر نیم فصل ما به موقع آسیب شناسی کردیم و جلوی ضرر را گرفتیم. الان هم تا حدودی تیم عوض شده است.

وی در ادامه درباره اظهارات مدیرعامل باشگاه راه آهن مبنی بر برگزاری بازی این تیم برابر پرسپولیس در ورزشگاه اکباتان به ایسنا گفت: الان اواخر لیگ است و هرکسی تلاش می کند چیزهای دیگری را قاطی فوتبال کند! البته ما تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم اما دیگر حال و حوصله درگیری با این افراد را نداریم. دوستان نباید یک طرفه قضاوت کنند. به هرحال هواداران پرسپولیس هم حق دارند در بازی تیمشان حضور داشته باشند. ما این مساله را به سازمان لیگ واگذار می کنیم.

رویانیان افزود: هر بازی از نظر امنیتی و انتظامی و ترافیکی شرایطی دارد و نمی شود به خاطر یک بازی امنیت یک منطقه را برهم بزنیم و به مردم آن ناحیه آسیب برسانیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره شدت یافتن مشکلات مالی استقلال گفت: ما هم مثل استقلال مشکل داریم، هرچند استقلال به خاطر حضور در آسیا مشکلاتش بیشتر است. واقعا باید کمکی به ما بشود، ما متعلق به دولت هستیم و انتظار داریم به ما کمک شود.

وی درباره محرومیت محسن بنگر هم گفت: باشگاه در حال پیگیری این مساله است. کمیته انضباطی هم به این پرونده توجه دارد. حق این کمیته است که مسائل انضباطی را اجرا کند، ما هم منکر این موضوع نیستیم که اتفاق بدی افتاده است اما همیشه خواسته‌ایم حق به حق دار برسد.

رویانیان در پایان با بیان اینکه از عادل فردوسی پور انتظار داریم که شرایط پرسپولیس را به هم نریزد گفت: فردوسی پور در طول گزارش بازی پرسپولیس و سایپا چند بار به ما طعنه زد. اصلا این طور نیست که محرومیت گل محمدی به خاطر صحبت من با کفاشیان بوده باشد. ما مدارک این موضوع را داریم، برای عادل هم ارسال می کنیم که بلافاصله بعد از بازی با آلومینیوم درخواست بخشش گل محمدی را داده بودیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها