عملکرد فدراسیون فوتبال از دید کفاشیان؛

کفاشیان: سال 92 تمام فوتبالی است

همه ما به دنبال رشد فوتبال هستیم

کفاشیان: به رویانیان حق می‌دهم

علی کفاشیان گفت: من به رویانیان حق می‌دهم که به دنبال دفاع از حق پرسپولیس باشد.
کد خبر: ۵۴۵۰۷۲
کفاشیان: به رویانیان حق می‌دهم


رییس فدراسیون فوتبال پس از نشست با محمد رویانیان و فدا حسین مالکی گفت: من از افرادی که چنین نشستی را ترتیب داده بودند تشکر می‌کنم. همچنین از زحمات رویانیان که واقعا برای فوتبال کشور تلاش می‌کند ممنونم. می‌دانم که او خیلی هوای باشگاه پرسپولیس را دارد و ایجاد آکادمی و انجام کارهای زیر ساختی از سوی او قابل تقدیر است.
وی ادامه داد: هدف همه ما کمک به فوتبال کشور است. اختلاف سلیقه طبیعی است و ممکن است بحث‌هایی بین افراد به وجود بیاید، اما باعث نمی‌شود که ما مقابل هم قرار بگیریم.
کفاشیان با اشاره به این که رویانیان نقطه نظرات خوبی درباره داوری داشت، گفت: من به رویانیان حق می‌دهم که به دنبال دفاع از حق پرسپولیس باشد، البته او در برنامه «90» هم از داوران دفاع کرد و همچنین در جلسه امروز نقطه نظرات خوبی مطرح شد که قرار شد رویانیان در جلسه‌ای با حضور خود داوران نظرات خود را به آنها منتقل کند.
وی در پایان گفت: همه ما برای رشد فوتبال کشور تلاش می‌کنیم. رویانیان و سایر مدیران باشگاه‌ها به دنبال توسعه فوتبال هستند، ضمن این که ما باشگاه‌ها را بدنه فدراسیون می‌دانیم و باید با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها