معاون توسعه رفاهی، اجتماعی و امور گردشگری شهرداری تهران در تشریح برنامه‌های نوروزی شهرداری تهران عنوان کرد که معاونت امور گردشگری آماده پذیرایی از سه میلیون نفر در قالب طرح "نوروز را مهمان تهران باشید" است.
کد خبر: ۵۴۵۵۴۴
تورهای روزانه برای 3 میلیون تهرانی

معاون توسعه رفاهی، اجتماعی و امور گردشگری شهرداری تهران در مورد برنامه‌های معاونت امور گردشگری برای نوروز 92، با اشاره به اجرایی شدن طرح "نوروز را مهمان تهران باشید"، عنوان کرد: این طرح به صورت ویژه در دستور کار امور گردشگری شهرداری تهران قرار دارد.

بتو با بیان اینکه به نظر می‌رسد نوروز امسال شهروندان کمتر به مسافرت بروند، گفت: تورهای یک روزه، نیم روزه و همچنین استقرار چادرهای خیرمقدم به مهمانان در مبادی ورودی تهران و برپایی کمپ‌های استقرار با هزینه‌های کمتر در دستور کار قرار دارد.

وی در تشریح برنامه‌های طرح "نوروز را مهمان ما باشید"، ‌گفت: تورهای تهران‌گردی، گردشگری تهران قدیم با محوریت "منطقه 12"، گردشگری مذهبی با محوریت "منطقه 20"، گردشگری طبیعت با محوریت "منطقه 1" در دستور کار قرار دارد.

معاون توسعه رفاهی، اجتماعی و امور گردشگری شهرداری تهران با بیان اینکه شهرداری تهران، آماده استقبال از سه میلیون نفر در طرح "نوروز را مهمان ما باشید" است، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این طرح، آماده پذیرایی از سه میلیون نفر هستیم، اما می‌توان ظرفیت‌ها را تا پنج میلیون نفر نیز افزایش داد. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها