زنی که به اتهام سرقت‌ سریالی و دزدیدن پول و اموال 11 میلیون تومانی از آرایشگاه زنانه کارفرمایش تحت تعقیب پلیس تهران قرار گرفته بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۵۴۵۳۰۹
سرقت زن کارگر از آرایشگاه

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش زنی با حضور در شعبه دوازدهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو تهران از سرقت پول و اموال آرایشگاهش در شمال غرب تهران، خبر داد.

شاکی گفت: چند زن به عنوان دستیار آرایشگر در آرایشگاهم کار می‌کردند و پول‌های خود را در صندوقی قرار می‌دادیم تا این که یک ماه و نیم پیش متوجه شدیم پول‌ها کاهش یافته است.

سرقت 11 میلیون تومانی اموال از آرایشگاه

شاکی اضافه کرد: این دزدی‌های مرموز ادامه داشت تا این که روز حادثه یکی از همکارانم هنگام ورود به آرایشگاه، متوجه باز بودن در و به ‌هم ریختگی اثاثیه‌ها شده و موضوع را به من و دیگر همکارانم خبر داد. در ادامه متوجه شدیم چند میلیون تومان پول صندوق، یک دستگاه ضبط، تلویزیون، لوازم آرایشی و سشوار، دستگاه کارتخوان، دو دستگاه تلفن و یک دستگاه فکس که همگی 11 میلیون تومان ارزش داشت، سرقت شده است.

در پی این شکایت، پرونده در اختیار ماموران 139 مرزداران تهران قرار گرفت و جستجو برای رازگشایی از این دزدی آغاز شد.

ردپای زن کارگر در دزدی

تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این‌که شاکی دوباره با حضور در مرکز پلیس، به ماموران اطلاع داد به یکی از کارگران زن که از یک ماه و نیم پیش کارش را در آرایشگاه شروع کرده ظنین شده است؛ چرا که پس از سرقت اموال، دیگر به آرایشگاه مراجعه نکرده و تلفن همراهش نیز خاموش است و تاکنون نتوانسته او را پیدا کند.

با اطلاعات به دست آمده از شاکی، کارگر آرایشگاه به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب قرار گرفت تا این که روز گذشته این زن هنگام پرسه زدن مقابل آرایشگاه محل کارش، از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شد.

متهم زن با انتقال به مرکز پلیس ادعا کرد پول و اموال شاکی را سرقت نکرده است و این در حالی بود که ماموران در تحقیق از همسایه‌ها متوجه شدند این زن در زمان سرقت، مقابل آرایشگاه مشاهده شده است.

بنابر این گزارش، در پی اظهارات متناقض متهم، تحقیقات از وی برای رازگشایی از سرقت این آرایشگاه زنانه ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها