وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری از ابلاغ دستورالعمل فعالیت‌های انتخاباتی دانشگاه‌ها تا 10 روز آینده خبر داد و گفت: این دستورالعمل در خصوص زمان برگزاری امتحانات به تمام دانشگاه‌ها ابلاغ خواهد شد تا ضمن مشارکت حداکثری دانشجویان در انتخابات،به امتحانات و تحصیل دانشجویان نیز آسیبی نرسد.
کد خبر: ۵۴۴۷۱۳
ابلاغ دستورالعمل انتخاباتی دانشگاه‌ها تا 10 روز آینده

کامران دانشجو در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در خصوص برگزاری زودهنگام امتحانات دانشگاه‌ها به دلیل تداخل با انتخابات ریاست جمهوری اظهارداشت: در این زمینه ما ماموریتی را به معاونت آموزشی وزارت علوم ابلاغ کردیم که طی نشستی با دانشگاه‌ها، دستور العملی در این زمینه ارایه کنند.

وی افزود: ظرف 10 روز آینده آیین‌نامه اجرایی انتخاباتی به تمام دانشگاه‌ها ابلاغ خواهد شد تا دانشگاه‌ها به صورت یکسان و همسان عمل کنند تا بتوانند در انتخابات آینده ریاست جمهوری فعالیت موثری داشته باشند.

وی همچنین در خصوص اقدامات و دستاوردهای وزارت علوم در سال اقتصاد مقاومتی، گفت:‌ اقتصاد مقاومتی نباید فقط به پایان سال 91 محدود شود، این چیزی است که متخصصان به آن اعتقاد دارند و می‌گویند که مقاومت اقتصادی برای سالهای بعد نیز باید جریان داشته باشد. درست است که رهبر معظم امسال را به این نام نامگذاری کرده‌اند، این بدان معنی است که این نام یا این شاخصه در سال 91 نمود بیشتری دارد و ما باید در سالهای آینده اقتصاد مقاومتی را ادامه دهیم.

دانشجو در پایان تاکید کرد: ما باید به اقتصاد مقاومتی بر حسب تعریفی که رهبر معظم اشاره کرده‌اند پایبند باشیم و نباید به اقتصاد ریاضتی که در اروپا از آن صحبت می‌شود عمل کنیم چون این مسئله کاملا متفاوت است. ما نیز این بحث را در بین دانشجویان خود تدوین و به صورت علمی اجرا خواهیم کرد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها