پیکر مادر خلبان شهید علی اکبر قربان شیرودی روز یکشنبه با حضور شماری از قشرهای مردم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از مسوولان کشوری و استانی در شهرستان تنکابن تشییع و در گلزار شهدای شهر شیرود به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۵۴۳۹۷۱
پیکر مادر خلبان شهید شیرودی تشییع شد

بانو مرحومه «شهربانو شیرودحسینی» شبانگاه روز جمعه به علت کهولت سن در 78 سالگی دارفانی را وداع گفت.

به گزارش ایرنا، در آیین تشییع والده مکرمه خلبان شهید شیرودی که در مصلای شهر تنکابن برگزار شد، جمعی از مسوولان و فرماندهان نیروی های نظامی ، انتظامی، هوایی و ارتش و خانواده معظم شهدا حضور داشتند.

پیکر مرحومه  شهربانو شیرودحسینی پس از تشییع در شهر تنکابن در جوار فرزند شهیدش در گلزار شهدای شهر شیرود به خاک سپرده شد.

رییس جمهوری و فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی نیز به مناسبت درگذشت والده مکرمه خلبان شهید شیرودی پیام تسلیتی صادر کردند که در آیین تشییع این مرحومه قرائت شد.

علی اکبر طاهایی استاندار مازندران نیز در آیین تشییع این مادر شهید که در هوای بارانی برگزار شد با ذکر خاطراتی از شهید شیرودی گفت: خلبان شهید شیرودی در دامن چنین مادران شهیدی تربیت یافته است که برای ایران اسلامی افتخار و حماسه آفریدند.

خلبان شهید شیرودی با بیش از 40 بار سانحه و بیش از 300 مورد اصابت گلوله به هلی کوپترش، سرسختانه می جنگید و سرانجام در آخرین عملیات پروازی خود در هشتم ماه اردیبهشت سال 60 در منطقه « بازی دراز» هنگامی عراقی ها لشکر زرهی با 250 تانک و با پشتیبانی توپخانه و خمپاره انداز و چند فروند جنگنده روسی و فرانسوی برای بازپس گیری از ارتفاعات بازی دراز به سوی سرپل ذهاب گسیل داشته بود به مقابله آنان پرداخت و پس از انهدام چندین تانک از پشت سر مورد اصابت گلوله تانک قرار گرفت و به شهادت رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
هاجر
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
۰
۰
مادر شیرودی دیگه به آرامش رسیدی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها