فرمانده ناجا خبر داد:

کاهش 50 درصدی زورگیری

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا:

کاهش 24 درصدی زورگیری در کشور

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی با بیان این که تنها دو درصد از پرونده‌های سرقت به عنف است گفت: پس از تصمیم قاطع دستگاه قضائی مبنی بر برخورد هرچه بیشتر با سارقان زورگیر، شاهد کاهش 24 درصدی وقوعات این جرم در کشور هستیم.
کد خبر: ۵۴۳۴۰۷
کاهش 24 درصدی زورگیری در کشور

سرهنگ خالقی‌فرد با بیان اینکه در پلیس آگاهی مسائلی همچون سرقت، قتل، جرایم‌اقتصادی، قاچاق کالا و... مورد بررسی قرار می‌گیرد گفت: در معاونت مبارزه با سرقت این پلیس نیز مسائلی همچون سرقت وسایل نقلیه، اماکن و سرقت‌های خاص همچون زورگیری و... مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا در مورد وضعیت وقوع سرقت‌های به عنف همچون زورگیری و... عنوان کرد:‌ تنها دو درصد از سرقت‌ها به عنف است.

وی با بیان اینکه ازمجموع سرقت‌ها بالغ بر 97 درصد از نوع عادی بوده، درمورد وضعیت وقوعات جرایم و سرقت‌های به عنف گفت: برخورد قاطع و به موقع قوه‌قضائیه با سارقان به عنف که پس از حادثه زورگیری‌ها راکب موتورسوار رخ داد، موجب موجی از احساس ناامنی در میان سارقان و زوگیران شد.

کاهش 30 درصدی سرقت به عنف در تهران

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی با بیان اینکه پس از تصمیم قاطع دستگاه قضا در مورد سرنوشت زورگیران شاهد کاهش 30 درصدی وقوعات سرقت به عنف تنها در تهران بوده‌ایم گفت: این در حالی است که میزان وقوعات سرقت به عنف و زورگیری در کل کشور24 درصد در این مدت کاهش یافته است.

خالقی‌فرد اقدام قاطع دستگاه قضایی را عامل مهمی در کاهش وقوع زورگیری عنوان‌کرد و گفت:‌ با ادامه این روند شاهد کاهش هرچه بیشتر زورگیری در کشور خواهیم بود.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
۰
۰
مطمئنید؟؟؟؟همین پریشب باز ماشین ما رو دزد زدخیلی ممنون مسئولین
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها