مهار آتش‌سوزی کارگاه کیف و کفش در خیابان ظهیرالاسلام

آتش سوزی یک کارگاه تولیدی کیف و کفش در خیابان ظهیرالاسلام با تلاش بی وقفه آتش نشانان سه ایستگاه مهارو به طور کامل خاموش شد.
کد خبر: ۵۴۳۲۰۹
مهار آتش‌سوزی کارگاه کیف و کفش در خیابان ظهیرالاسلام

به گزارش روز جمعه جام‌جم آنلاین، مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی درخصوص این حادثه گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش سوزی در یک کارگاه تولیدی کیف و کفش، ساعت 19:38 روز گذشته بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های 2، 1 و 46 و هم چنین گروه امداد ونجات یک را به همراه خودروی حامل دستگاه تنفسی، به خیابان ظهیرالاسلام، خیابان امید آزادیخواه اعزام شدند.

مرتضی اصفهانی در این باره اظهار داشت: با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه در طبقه چهارم یک پاساژ ویژه تولیدی کیف و کفش، یک کارگاه تولیدی وجود داشت که از آن شعله و دود فراوانی بیرون می زد وآتش در حال گسترش به قسمت های دیگر بود.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی با قطع برق و گاز ساختمان پاساژ و استفاده از چندین رشته لوله آبدهی، عملیات خاموش کردن آتش را از چند نقطه آغاز کرده و در کوتاهترین زمان ممکن این آتش سوزی را قبل از سرایت به قسمت های دیگرپاساژ مهار و خاموش کردند.

اصفهانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حضور به موقع ناجیان 125 از گسترش آتش سوزی در این کارگاه که مملو از چرم، چسب و دیگرمواد قابل اشتعال بود جلوگیری شد.

این مدیر آتش نشانی علت بروز این آتش سوزی را توسط کارشناسان آتش نشانی درحال بررسی ذکر کرد و افزود: در این حادثه 4 نفر که در این کارگاه مشغول کار بودند از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی و مصدومیت شدند که به امدادگران اورژانس سپرده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها