30 شهید ورزشکار در کهنوج شناسایی شدند

رئیس کانون بسیج ورزشکاران کهنوج گفت: با همکاری مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران کهنوج 30 شهید ورزشکار شهرستان شناسایی شدند.
کد خبر: ۵۴۲۰۴۳
30 شهید ورزشکار در کهنوج شناسایی شدند

الیاس تحقیقی با تأکید بر زنده کردن و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: ما باید امروز برای شهدا کار کنیم، همانطور که آنها یک روز برای ما کار کردند و ثمره‌اش یک عمر باقی می‌ماند.

وی افزود: با همکاری مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران کهنوج برای شناسایی شهدای ورزشکار کهنوج وقت زیادی صرف شد و حاصل آن شناسایی 30 شهید گلگون‌کفن بود.

تحقیقی بیان داشت: شهدای ورزشکار این شهرستان 25 شهید فوتبالیست، سه شهید دو و میدانی‌کار و یک شهید هم در رشته وزنه‌برداری شناسایی شدند که یکی از برجسته‌ترین این ورزشکاران شهید را می‌توان، شهید میثم در رشته کشتی نام برد که مجموعه ورزشی شهرستان کهنوج هم به نام این شهید والا مقام مزین شده است.

رئیس کانون بسیج ورزشکاران شهرستان کهنوج ابراز داشت: مسابقات فوتسال یادبود شهیدان دارابی و شهدای ورزشکار با فراخوانی از اواخر دی ماه آغاز و پس از ثبت‌نام تعداد تیم‌های شرکت کننده به 34 تیم رسید که هر تیم شامل 10 بازیکن در اداره ورزش و جوانان شهرستان کهنوج اعلام آمادگی کردند.

وی با بیان اینکه در بین تیم‌های شرکت کننده از شهرستان‌های همجوار نیز در این مسابقات حضور داشتند، بیان داشت: توقع ما از مسئولان شهرستان حضور آنها در جمع ورزشکاران است که به ما دلگرمی می‌دهد و جوانان ورزشکار به این کار فرهنگی ورزشی تشویق  و ارزش کار آنها در جامعه پررنگ‌تر می‌شود.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها