فرمانده انتظامی کرمانشاه، از توقف 2 دستگاه تریلر حامل بار قاچاق و کشف بیش از 17 هزار و 500 جفت کفش خارجی قاچاق در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۴۱۹۸۴
قاچاق 17 هزار جفت کفش در کرمانشاه

سردار کریم کشوری از توقف 2 دستگاه تریلر حامل بار قاچاق و کشف بیش از 17 هزار و 500 جفت کفش خارجی قاچاق، توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.

کشوری فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: در پی کسب اخبار و اطلاعات پلیس مبارزه با قاچاق آگاهی ناجا تعدادی از قاچاقچیان حرفه‌ای قصد انتقال 2 محموله کالای خارجی قاچاق از طریق استان‌های جنوبی کشور به تهران را دارند، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران مجرب اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان کرمانشاه قرار گرفت.

وی ادامه داد: بررسی‌های به‌عمل آمده توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا حکایت از آن داشت، قاچاقچیان محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه را به عنوان کانال و مسیر انتقال کالای خود انتخاب کرده‌اند، که در این رابطه کار اطلاعاتی دقیق ماموران مسیر گذر محموله‌ها تعیین و اکیپ‌هایی از ماموران به محل اعزام شدند.

فرمانده نیروی انتظامی کرمانشاه افزود: در این راستا پس از مدتی کنترل خودروهای عبوری و کنترل و مراقبت، خودروهای حامل بار قاچاق که 2 دستگاه تریلر کانتینر دار بودند در حومه شهرستان کنگاور شناسایی و با دستور ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز متوقف شدند.

کشوری ادامه داد: با توجه به اینکه کانتینرهای مذکور دارای پلمپ بود، طبق مقررات خودروها به گمرک کرمانشاه منتقل و در بازرسی‌های به‌عمل آمده از آن‌ها انواع کالاهای خارجی قاچاق شامل 17 هزار و 503 جفت کفش خارجی، 4 دستگاه دوربین مدار بسته، 3000 عدد کراوات، 742 دست پارچ و لیوان شیشه ای و غیره کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به صدور قرارهای 1 میلیارد ریالی برای 2 راننده کامیون مذکور تصریح کرد: در این رابطه تلاش برای دستگیری عوامل اصلی و صاحبان 2 محموله قاچاق مذکور در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی قرار دارد. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها