نماینده مردم کرمان با انتقاد از دلالی رایج در بازار پسته گفت: قیمت بهترین پسته در کرمان بیشتر از ۳۲هزار تومان نیست لذا مردم برای مقابله با دلالی، پسته را گران نخرند.
کد خبر: ۵۴۱۱۲۲
بهترین پسته ۳۲هزار تومان؛مردم گران نخرند

محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از قیمت پسته در بازار، گفت: دولت باید با دلالی موجود در پسته مقابله کند تا قیمت پسته در شب عید کنترل شود.

وی با بیان اینکه پسته کالای لوکس نیست، افزود: قیمت بهترین پسته در کرمان، کیلویی32 هزار تومان است و بیشتر از این قمیت به جیب دلالان می‌رود.

نماینده مردم کرمان با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار به جای ممنوع کردن صادرات پسته باید با دلالان پسته مقابله کند، تصریح کرد: از مردم عزیز می‌خواهیم بهترین پسته را گرانتر از 32 هزار تومان نخرند چرا که این موجب سود بیشتر دلالان بازار پسته می‌شود.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
داود
-
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
۰
۰
بگید كجاست ماهم بریم بخریم اخه اینجا گندیدش 40تومنه ولی امسال همه پسته روتحریم میكنیم به امید خدا
پیام
-
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
۰
۰
32 چی چی ؟؟!!!! مگه میشه خرید؟ اونم با این قیمت!!!؟ گیرم كه اصلا بالفرض خریدی ؛ باید فقط بگذاریش دكور و طاقچه خونه و فقط و فقط تماشایش كنی!!!! قضیه «دیگی برای من نمی جوشه و بذار ... بجوشه» هست دیگه!
ایرانی
-
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
۰
۰
به نظر شما 32 هزارتومان ارزان است!!!!!!!!!!
بنده خدا
-
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
۰
۰
دیروز قیمت پسته مرغوب سی هزارتومان اعلام شد ولی هنوز نه به داره نه به باره دوهزارتومان گران شد ، اونهم تازه در روزنامه ، همه می دونیم قیمت واقعی موقع خرید مشخص می شود .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها