ازدواج اینترنتی 2 انگلیسی عاقبت خوشی نداشت

کلاهبرداری از همسر

مرد 30 ساله مامور نما که با تهدید و ارعاب از همسر خود کلاهبرداری کرده بود توسط ماموران آگاهی زنجان دستگیر و روانه زندان شد.
کد خبر: ۵۴۰۴۶۹
کلاهبرداری از همسر

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: زنی 25 ساله به اداره آگاهی این استان مراجعه و از همسر کلاهبردار خود شکایت کرد.

این زن به ماموران اظهارداشت: مدتی قبل پیگیر یک پرونده قضایی بودم که فردی 30 ساله به من مراجعه و خود را مامور پرونده معرفی کرد.وی با بزرگ نمایی و حساسیت شغلی خود و با ترفندی خاص مرا مورد تهدید و ارعاب قرار داد تا با او ازدواج موقت کنم که فریب حرف های او را خورده و با وی ازدواج کردم.اکنون وی به بهانه اجاره منزل و مغازه تعدادی چک بانکی و مبالغی وجه نقد از من اخذ و متواری شده است.

سرهنگ مراد جعفری تاکید کرد: با این شکایت تحقیقات در این زمینه آغاز و ماموران دریافتند که این متهم سابقه دار بوده و قبلا نیز به اتهام جعل عنوان مامور دستگیر شده بود.

وی خاطرنشان کرد: با محرز شدن موضوع ماموران متهم را شناسایی و هنگام تردد در خیابان «دکتر آیت» زنجان دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام اینکه در بازرسی از مغازه لباس فروشی متهم مواد مخدر و تعدادی چک که چک شاکی نیز در میان آنها بود کشف شد، افزود: بر اساس ماده 555 قانون مجازات اسلامی هر کس بدون سمت رسمی یا اذن از طرف دولت، خود را در مشاغل دولتی اعم از کشوری یا لشگری و انتظامی که از نظر قانون مربوط به او نبوده است، دخالت دهد یا معرفی کند، به حبس از شش ماه تا دو سال محکوم خواهد شد.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه مأموران مسئول تعیین و اعمال هیچ نوع مجازات کیفری یا مالی به صورت مستقل نمی‌باشند، اظهارداشت: به منظور شناسایی افراد مامور نما حتما کارت شناسای  آنان را اخذ و مندرجات آن را با صاحب کارت تطبق دهید.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه در مواجه با موارد مشکوک مراتب را با فوریت های پلیسی 110 در میان گذارید، افزود: این متهم پس از سیر مراحل قانونی از طریق دادسرا روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها