مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت؛

نقش آفرینی و حضور مردم در تمامی عرصه ها

رزمایش 20 هزار نفری بسیجیان بوشهر آغاز شد

رزمایش 20 هزار نفری الی بیت‌المقدس با استقرار نیروهای بسیجی در محل اجرای رزمایش آغاز شد.
کد خبر: ۵۴۰۴۴۴
رزمایش 20 هزار نفری بسیجیان بوشهر آغاز شد

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر صبح چهارشنبه در آغاز این رزمایش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رزمایش با حضور گردان‌های واکنش سریع سپاه و بسیج، گردان‌های امام حسین(ع)، گردان امام علی(ع)، گردان‌های عاشورا، تعدادی از گردان‌های الزهرا(س) و یگان‌هایی از اقشار بسیج برگزار می‌شود.

سردار "فتح‌الله جمیری" برگزاری برنامه‌های توجیهی مربوط به صبحگاه مشترک را از برنامه‌های امروز این رزمایش عنوان کرد و افزود: صبح پنجشنبه نیز با حضور مسئولان استانی و با سخنرانی سردار نقدی صبحگاه مشترک نیروهای بسیجی در این رزمایش برگزار می‌شود.

وی به دیگر برنامه‌های این رزمایش‌ اشاره کرد و بیان داشت: اجرای برنامه‌های حلقه‌های صالحین توسط یگان‌های واکنش سریع و اجرای 99 حلقه صالحین در ارتباط با اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه‌های بسیجیان در این رزمایش است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تاکید کرد: نیروهای شرکت کننده در رزمایش 20 هزار نفری از نیروهای آموزش دیده هستند که دوره‌های مختلف آموزش را طی کرده و با سناریوهای از پیش تعیین شده این رزمایش به طور کامل آشنا هستند.

سردار جمیری با بیان اینکه این رزمایش با اهداف از پیش تعیین شده و با سریال‌های مختلف برگزار می‌شود، تصریح کرد: عملیات تاخیری، هلی برن و ضد هلی برن، امداد و نجات، دفاع از کوی و برزن و دفاع شهری از جمله سریال‌های این رزمایش است که به منصه ظهور خواهد رسید.

وی به پیام این رزمایش اشاره کرد و افزود: پیام این رزمایش انسجام، وحدت، اقتدار و بازدارندگی در برابر دشمنان در حوزه ملی و فراملی است.(مهر)

newsQrCode
برچسب ها: بوشهر
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها