بازی با سپاهان جنبه انتقامی دارد

گل‌محمدی: پرسپولیس به یکباره بازی را رها کرد

گل محمدی و شاگردانش در صورت شکست دادن گهر به رده ششم جدول صعود می‌کنند

پرسپولیس در اندیشه صعود 5 پله‌ای

شکست دادن گهر دورود جهش قابل توجه پرسپولیس در جدول رده‌بندی لیگ برتر را در پی خواهد داشت، اما کار به این سادگی هم نیست، چون گهر هم با هدف کسب امتیاز در ورزشگاه آزادی حاضر می‌شود تا بلکه با رسیدن به این هدف، نقطه اتکای روحی خوبی برای بقاء در لیگ برتر داشته باشد.
کد خبر: ۵۴۰۳۱۵

دیدار عقب افتاده هفته بیستم پرسپولیس برابر گهر یعنی همان دیداری که پرسپولیس روی سه امتیاز آن برای رسیدن به رده‌های بالای جدول حساب ویژه‌ای باز کرده بود، سرانجام از راه رسید، با این تفاوت که سرخ‌ها در هفته‌های گذشته آنقدر امتیاز از دست دادند که پیروزی مقابل گهر نه تنها راهی به سوی قهرمانی سرخ‌ها نیست، بلکه کورسوی امیدی است که گل‌محمدی و شاگردانش در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا یعنی رسیدن به رده سوم جدول دنبال می‌کنند.

یحیی گل‌محمدی گرچه پس از برعهده گرفتن سکان هدایت پرسپولیس تا به حال شکستی را تجربه نکرده است، اما او که به قول خودش تیم فاجعه‌باری را تحویل گرفته بود، طی هفت بازی در نیم فصل دوم پنج مساوی کسب کرده و تنها دو بار به پیروزی دست یافته است؛ آماری که خیلی هم قابل قبول نیست. از این رو برد مقابل گــــهر و 35 امتیازی شدن سرخ‌ها برای گل‌محمدی از اهمیت زیادی برخوردار است. اما در طرف مقابل، گهر؛ تیم بی ادعای شهرستان دورود همه هدف خود را بقا در لیگ برتر قرار داده است ودر حال حاضر با 18 امتیاز در رتبه ماقبل آخر جدول جا خوش کرده و حتی در صورت غلبه بر پرسپولیس هم از جایش تکان نخواهد خورد. محمد مایلی‌کهن که در نیم فصل دوم از هفت بازی 9 امتیاز یعنی دو امتیاز کمتر از پرسپولیس برای گهر اندوخته آورده ، امیدوار است با دست پر از آزادی خارج شود و روحیه و اعتماد به نفس تیمش را بیش از پیش افزون سازد.

شاید توجه به همین آمار و ارقام باعث شد یحیی گل‌محمدی در نشست خبری دیروز درباره بازی با احتیاط حرف بزند. او در این باره گفت: به بازیکنانم گفته‌ام نباید گهر را دست‌کم بگیرند. ما با تیمی بازی داریم که بازی رفت را برده بود، اما اشتباهات داوری این پیروزی را از آنها گرفت.

وی با تاکید بر این‌که پرسپولیس روزهای سختی را پیش رو خواهد داشت، گفت: ما باید جایگاه‌مان را در رده‌بندی لیگ ارتقا دهیم و به فکر موفقیت در جام حذفی باشیم. به همین خاطر باید با انگیزه بیشتری کار کنیم. بازیکنان هم باید این شرایط را درک کنند و با تمام وجود برای موفقیت به میدان بروند.

اما محمد مایلی‌کهن، سرمربی گهر با بیان این‌که تیمش بیشتر از پرسپولیس به سه امتیاز این دیدار نیاز دارد، در جمع خبرنگاران گفت: حضور تیم پرسپولیس در رقابت‌های جام حذفی شانس این تیم را برای آسیایی شدن افزایش داده است، اما ما تنها برای بقا در لیگ برتر می‌جنگیم و با تمام توان برای پیروزی برابر تیم پرسپولیس تلاش خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها