حکیمی : هر دفعه اعزام های خارجی ما معلوم نیست

350 هزار تومان در ماه کم است

آرزو حکیمی اولین کسی نیست که از حقوق کمی که به ورزشکاران ملی تعلق می گیرد اعتراض می کند و آخرین نفر هم نخواهد بود.او با عنوان کردن این موضوع که 350 هزار تومان برای ورزشکاران قهرمان آسیا و المپیکی کم است اعتراض خود را علنی کرده است.
کد خبر: ۵۳۹۶۹۹
350 هزار تومان در ماه کم است

عضو تیم ملی قایقرانی بانوان ایران با بیان اینکه هدفم قرار گرفتن بر روی سکوی مسابقات جهانی است،گفت: من قهرمان آسیا و ورزشکار المپیکی قایقرانی هستم اما مبلغ 350 هزار تومان حقوق کمی است.

 

آرزو حکیمی در گفتگو با مهر در خصوص شرایط کنونی خود تصریح کرد: اردوی تیم ملی قایقرانی اوایل هفته جاری به اتمام رسید. البته من به دلیل شرکت در امتحانات پایان ترم، حدود 2 ماه در تمرینات تیم ملی حضور نداشتم و هفته پایانی وارد اردو شدم. ضمن اینکه طی همین مدت کوتاه هم به دلیل یخ بستگی دریاچه آزادی بیشتر به تمرینات بدنسازی پرداختیم.

 عضو تیم ملی قایقرانی ایران در خصوص مسابقات قهرمانی جوانان جهان که قرار است مردادماه سال آینده در کانادا برگزار شود، اظهار داشت: هدفم قرار گرفتن بر روی سکوی این مسابقات است. در دوره گذشته تنها با اختلاف 17 صدم ثانیه مدال را از دست دادم و چهارم شدم؛ اما این دوره یکی از سکوهای قهرمانی را نشانه گرفته‌ام.

 این عضو تیم ملی قایقرانی ایران در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر تاکید کرد: البته به دلیل شرکت در امتحانات نهایی مدتی در اردوی تیم ملی حضور نداشتم که همین علت باعث شد کمی از تمرینات عقب بمانم. اما با تمام این تفاسیر شرایط خیلی خوبی دارم و آماده هستم.

 حکیمی با بیان اینکه احتمالا اسفندماه سال جاری و یا اوایل سال آینده به اردوی تدارکاتی مالزی خواهیم رفت، خاطرنشان کرد: حضور در اردوهای برون مرزی کمک شایانی به ملی‌پوشان این رشته ورزشی می‌کند. البته هنوز اعزام قایقرانان به این کشور مشخص نیست.

 وی با بیان اینکه حقوق دریافتی‌ام از فدراسیون قایقرانی خیلی کم است، گفت: بارها و بارها نسبت به این موضوع  اعتراض خود به فدراسیون را اعلام کرده‌ام. من قهرمان آسیا و ورزشکار المپیکی قایقرانی هستم و مبلغ 350 هزار تومان واقعا پول کمی برایم است. قایقرانی رشته خیلی سنگینی است و ما در آن زحمت زیادی می‌کشیم اما این مبلغ برای ما خیلی کم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها