وقتی کپی به اندازه اصل، ارزش دارد

سلام آقای مستربین

تعمیر میلیونی اتومبیل مستر بین

روان آتکینسون بازیگر نقش مستر بین مشهور که همواره تماشاچیان را می خنداند این بار موجب خنده تعمیرکار اتومبیلش شده است.
کد خبر: ۵۳۹۶۳۳
تعمیر میلیونی اتومبیل مستر بین

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از RTL ، در واقع، روان آتکینسون اتومبیل مک لارن خود را تعمیر کرد اما مبلغی که بیمه گران به تعمیرکار پرداختند رقمی نجومی است : بیش از یک میلیون یورو.

15 سال پیش مستر بین یک مک لارن "اف وان" را خریداری کرد که با سرعت 370 کیلومتر بر ساعت در آن روزگار سریع ترین اتومبیل بود. وی در آن زمان معادل 750 هزار یورو را برای خرید این اتومبیل اسپرت پرداخته بود.

حدود دو سال پیش، مستر بین در جاده ای باریک در نزدیکی خانه اش در کمبریج هنگام رانندگی با این اتومبیل از مسیر منحرف شده و مک لارن گران قیمت آتش گرفت. بازیگر به طور معجزه آسایی با یک شانه شکسته از این حادثه جان سالم بدر برد اما وضعیت مک لارن "اف وان" به مراتب وخیم تر از صاحبش بود.

مهندسان کارخانه مک لارن مدت هشت روز اتومبیل سانحه دیداه را بررسی کردند. تعمیر آن یک سال به طول انجامید. فاکتور تعمیر به مبلغ نجومی یک میلیون یورو صادر شد.

درواقع، شرکت بیمه ترجیح داد تا اتومبیل مستر بین را تعمیر کرده به جای آنکه خسارت آن را پرداخت کند زیرا امروز این اتومبیل که فقط 64 نمونه از آن ساخته شده و به فروش رفته است 3.5 میلیون یورو قیمت دارد.

با این حال، شرکت بیمه برای این فاکتور که بالاترین مبلغ برای یک تعمیرگاه در انگلستان است مستر بین را تنبیه کرده و از او 45 هزار یورو حق بیمه سالیانه مطالبه می کند. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها