نیمه نخست اسفند برگزار می شود:

نمایش دستاوردهای مدارس هوشمند

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران گفت: نمایشگاه و جشنواره ملی مدارس هوشمند نیمه نخست اسفند در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار و آثار برگزیده استان ها به نمایش گذاشته می شود.
کد خبر: ۵۳۹۵۷۳
نمایش دستاوردهای مدارس هوشمند

محمود حسینی در مصاحبه با واحد مرکزی خبرافزود: این جشنواره در رشته های تولید محتوا ، هنرهای دیجیتال ، بازی های رایانه ای ، ساخت وبلاگ و وب سایت ، روبوکاپ و ایروکاپ در مراحل مدرسه ای تا استانی برگزار شده است و آثار برتر استان ها در این نمایشگاه عرضه می شود.

وی افزود: شرکت ها و موسسات علاقمند به حضور در این نمایشگاه که هنوز نام نویسی نکرده اند در ارتباط تلفنی با واحد هوشمندسازی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به شماره 7 - 66480506 و تلفن همراه 09109414800 می توانند نام نویسی کنند.

حسینی گفت : جشنواره و نمایشگاه مدارس هوشمند در هر یک از بخش های تولید محتوا، هنرهای دیجیتال، بازی های رایانه ای ، ساخت وبلاگ ، ایروکاپ و روبوکاپ پیش تر نیز به شکل مجزا برگزار شده اما نخستین بار به شکل تجمیع شده درحال برگزاری است و در پایان از صاحبان آثار برگزیده کشوری قدردانی می شود.مرحله کشوری جشنواره و نمایشگاه مدارس هوشمند با مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها